Vernersson
Aktiv medlem
[Kalender] Bbq Trailparty Avesta
mikipedia_ sa:Väderprognosen ser inte allt för skoj ut just nu?
Just nu ser den betydligt bättre ut :-D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Väderprognosen ser inte allt för skoj ut just nu?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Väderprognosen ser inte allt för skoj ut just nu?
Just nu ser den betydligt bättre ut :-D
theBrand sa:Får tyvärr lämna återbud då jag hade lite otur med en fot i helgen ??
Jag här kört de flesta stigarna, visserligen med fs. Men tror att det går utmärkt med ht! Har själv inte bestämt mig för vilket det blir ?EST sa:Nån som ska köra ht???? Å är det roligt att köra ht där?????
Själv har jag ett bakdäck som corden gått på så det är rätt s format :)
Jimel sa:Någon exaktare adress? Sökte på samlingslokal men hittade inget, kanske går att se om man öppnar tråden i en dator men det är ju jobbigt ?
marr sa:fredrik168 sa:Däck och däcktryck då???
fredrik168 sa:marr sa:fredrik168 sa:Däck och däcktryck då???
Och tryck????
Förresten sånna skante jag ha!!
marr sa:fredrik168 sa:marr sa:fredrik168 sa:Däck och däcktryck då???
Och tryck????
Förresten sånna skante jag ha!!
6 bar.
EST sa:Hörru hur är det med bad? Kan man bada?
mikipedia_ sa:EST sa:Hörru hur är det med bad? Kan man bada?
Kanske, är vääääldigt högt vatten i älven just nu. Är ni sugna svänger vi in å kollar efter vi är klara?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:EST sa:Hörru hur är det med bad? Kan man bada?
Kanske, är vääääldigt högt vatten i älven just nu. Är ni sugna svänger vi in å kollar efter vi är klara?
Borde väl vara väääääldigt kallt vatten i älven just nu dessutom? :-O
Fantastiskt! Vilket prisbord det blir ?mikipedia_ sa:Nu är det dax att avslöja helgens priser?
Ett enormt stort tack till Racing Bike Sweden för sponsring och även till Hedbergs Tak och Enerco för kläderna?
EST sa:Hmm snygg t-shirt från rbs undrar vart den kommer från?
mikipedia_ sa:EST sa:Hmm snygg t-shirt från rbs undrar vart den kommer från?
Ja hela det bordet kommer från han?
Lr menar du att du har tryckt den?
EST sa:mikipedia_ sa:EST sa:Hmm snygg t-shirt från rbs undrar vart den kommer från?
Ja det kan du ju fundera på å skyltarna på hans bilar å flaket på hans pickup mm..... :)
mikipedia_ sa:EST sa:mikipedia_ sa:EST sa:Hmm snygg t-shirt från rbs undrar vart den kommer från?
Ja det kan du ju fundera på å skyltarna på hans bilar å flaket på hans pickup mm..... :)
Du är då med överallt! ?
mikipedia_ sa:Nu är det dax att avslöja helgens priser?
Ett enormt stort tack till Racing Bike Sweden för sponsring och även till Hedbergs Tak och Enerco för kläderna?
Har för mig att Avesta inte ligger i värsta dalävsdeltamygginfernot.Hasse#7 sa:Över Mälaröarna är helt klart sommarväder. Hoppas också får det fint. Känns som det är mer myggor i år, håll farten uppe så märks det inte.
Henrik_E sa:Har för mig att Avesta inte ligger i värsta dalävsdeltamygginfernot.Hasse#7 sa:Över Mälaröarna är helt klart sommarväder. Hoppas också får det fint. Känns som det är mer myggor i år, håll farten uppe så märks det inte.