[Kalender] Bbq Trailparty Avesta

mikipedia_ sa:
Väderprognosen ser inte allt för skoj ut just nu?

Just nu ser den betydligt bättre ut :-D

Avestaplrdag.PNG

Fick nyss ett pm om vilken hjälm som passar bäst.

Så jag skriver även här att iaf jag kommer köramed vanlig stig/enduro krukan men vill man ha ff för att man vågar ladda mer så ta den på ss. Det finns möjlighet att lämna grejer i antingen start lr mål vid varje sträcka.

Nån som ska köra ht???? Å är det roligt att köra ht där?????
Själv har jag ett bakdäck som corden gått på så det är rätt s format :)

EST sa:
Nån som ska köra ht???? Å är det roligt att köra ht där?????
Själv har jag ett bakdäck som corden gått på så det är rätt s format :)
Jag här kört de flesta stigarna, visserligen med fs. Men tror att det går utmärkt med ht! Har själv inte bestämt mig för vilket det blir ?

Någon exaktare adress? Sökte på samlingslokal men hittade inget, kanske går att se om man öppnar tråden i en dator men det är ju jobbigt ?

Nu är det dax att avslöja helgens priser?

Ett enormt stort tack till Racing Bike Sweden för sponsring och även till Hedbergs Tak och Enerco för kläderna?

Bilagor

• IMG_20180518_170942.jpg
    IMG_20180518_170942.jpg
    197.3 KB · Besök: 139
  • IMG_20180518_170222_1.jpg
    IMG_20180518_170222_1.jpg
    209.4 KB · Besök: 120
mikipedia_ sa:
Nu är det dax att avslöja helgens priser?

Ett enormt stort tack till Racing Bike Sweden för sponsring och även till Hedbergs Tak och Enerco för kläderna?
Fantastiskt! Vilket prisbord det blir ?
Nu tvättas "Grodan", så den kan åka i bilen som fint folk. Måste få plats med passagerarnas hojar på utsidan ?
20180518_173353.jpg

Jag hoppas att ni får lika trevligt som det var förra året. Lite mindre blött önskar jag er också. För övrigt får ni betydligt mindre vila när jag håller mig hemma. Njut nu av det bästa ideell verksamhet kan erbjuda.

Över Mälaröarna är helt klart sommarväder. Hoppas också får det fint. Känns som det är mer myggor i år, håll farten uppe så märks det inte.

Senast ändrad:
Henrik_E sa:
Hasse#7 sa:
Över Mälaröarna är helt klart sommarväder. Hoppas också får det fint. Känns som det är mer myggor i år, håll farten uppe så märks det inte.
Har för mig att Avesta inte ligger i värsta dalävsdeltamygginfernot.

Du har nog för dig rätt. Men förra året kändes exceptionellt myggfritt. Nu kan man knappt gå ut i skuggan förrän de kommer pipandes.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp