mikipedia_
Aktiv medlem
[Kalender] Bbq Trailparty Avesta
Jag bumpar igen då jag uppdaterat dom första 3inläggen med info om det mesta. Har jag missat något?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Mellan 50-100kr.
Ähh vi andra kommer vara gröna av avund på bapelsinen å åka baklänges så du tar vinsten?
larsaw sa:Fan va ballt event, pga att jag inte är säker om jag kan ha en fungerande hoj att cykla på så avstod jag att anmäla mig. Dåligt val!
Får hänga på er nästa gång men kanske skulle man hänga med som ”smartphone”fotograf istället ?
larsaw sa:Tack o bock!
Vi får se hur det går med ram och cykelbygget... :)
seb_be sa:När hade ni tänkte nöta stig? är sugen att hänga med på det också :)
mikipedia_ sa:seb_be sa:När hade ni tänkte nöta stig? är sugen att hänga med på det också :)
Super! Medtag löparskor då oxå? det blir så snart snön försvinner.
Mathias B sa:Det känns väldigt avlägset med all snö som ligger här uppe.
mikipedia_ sa:Mathias B sa:Det känns väldigt avlägset med all snö som ligger här uppe.
Ja väääldigt långt bort tyvärr? Men det går nog fort bara solen får vara framme?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Mathias B sa:Det känns väldigt avlägset med all snö som ligger här uppe.
Ja väääldigt långt bort tyvärr? Men det går nog fort bara solen får vara framme?
Ut å skotta för att snabba på processen ???
mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Mathias B sa:Det känns väldigt avlägset med all snö som ligger här uppe.
Nä nu måste jag ladda för arbete ju, då orkar man inte sådant????
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Mathias B sa:Det känns väldigt avlägset med all snö som ligger här uppe.
Nä nu måste jag ladda för arbete ju, då orkar man inte sådant????
Stackare ?
Snygg logga ? Hoppas snösmältningen går fort nu ?mikipedia_ sa:Idag visar prognosen 7grader och sol, så det går undan med stigsmältningen?
Igår beställde jag klibbor och la ut en logotyp i första posten?
mikipedia_ sa:Idag visar prognosen 7grader och sol, så det går undan med stigsmältningen?
Jimel sa:mikipedia_ sa:Idag visar prognosen 7grader och sol, så det går undan med stigsmältningen?
Får man en klibba om man är med? Skulle sitta som en smäck på min cykelbil!!
fredrik168 sa:var beställer du klibborna?
mikipedia_ sa:Hur mycket kan ni tänka er att betala för maten??
Har fått fatt på riktig fin korv, MEN isf skulle maten kosta jättemycket?
Så vad är er smärtgräns?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Hur mycket kan ni tänka er att betala för maten??
Har fått fatt på riktig fin korv, MEN isf skulle maten kosta jättemycket?
Så vad är er smärtgräns?
Personligen är min smärtgräns ungefär i linje med "jättemycket" så det är kanske bättre att ngn annan som har en annan uppfattning i frågan än mig tycker till om detta =)
UrTomas sa:Men vad skulle godkorven kosta? Jag vill ha baconkorv!! ;)
Jimel sa:Ja snackar vi tjockkorv så det räcker med typ två eller Denniskorv så man måste äta 10?
theBrand sa:Jag är ju vegetarian, så för mig spelar det inte så stor roll :)
(Jag kan ta med min egen korv Micke, det blir nog smidigast :) )
mikipedia_ sa:Jimel sa:Ja snackar vi tjockkorv så det räcker med typ två eller Denniskorv så man måste äta 10?
Ja det hade varit tjock korv a140g st men har hittat ett annat bra alternativ nu?
Jimel sa:mikipedia_ sa:Jimel sa:Ja snackar vi tjockkorv så det räcker med typ två eller Denniskorv så man måste äta 10?
Ja det hade varit tjock korv a140g st men har hittat ett annat bra alternativ nu?
Va härligt, lät ju riktigt gott och värt det för mig iaf ?
Paco sa:Korvfest!!??