[Kalender] Bbq Trailparty Avesta

mikipedia_ sa:

excitedapplauseminionsdespicable-me.gif

Tog en liten sväng för att kolla snöläget idag. Det börjar ljusna?

Vid droppet har kag skottat under vintern å där är det ca5cm snö kvar å enstaka fläckar med is/barmark.

Den andra bilden är ovanför det jag skottat och där är det ca25cm snö, men jag kunde åka mestadels på skaren?

Båda dom här ställen är skuggsidor ska tilläggas.

Bilagor

• IMG_20180328_154106.jpg
    IMG_20180328_154106.jpg
    425 KB · Besök: 85
  • IMG_20180328_153318.jpg
    IMG_20180328_153318.jpg
    485.6 KB · Besök: 131
Härligt! Skaren hos mig är så hård i skoterspåren att jag kan cykla ner på dom i (den i år opistade) skidbacken. Skitkul! ?
Det blir nog snöfritt lite tidigare hos dig så då kommer jag och trampar ?

Måste tyvärr avsäga mig min plats. Råkade falla för det peruanska grupptrycket och står nu utan hoj.....

Paco sa:
mikipedia_ sa:
Paco sa:
Måste tyvärr avsäga mig min plats. Råkade falla för det peruanska grupptrycket och står nu utan hoj.....

Wtf!!!!
Säkert att du inte har nån annat å åka på?

Tror inte frugans Glory eller min Inbred är rätt val.
Vet att det är urkasst planerat och jag ber om ursäkt.

Inbred låter skoj för oss andra? det är lungt, slår villhöver till då kan allt hända?
Tackar iaf för visat intresse!

Under dagen kommer ett pm till alla som har en ordinarie plats. Där står hur man betalar och när det ska vara gjort för att behålla sin plats.

Avgiften kommer iaf landa på 100kr.

Såhär är snöläget just nu i skuggdelarna av skogen. Men det ändrar sig nog fort då det spås 20grader under veckan?

Bilagor

• IMG_20180415_163029.jpg
    IMG_20180415_163029.jpg
    493 KB · Besök: 78
Ikväll var vi några som hjälpte Micke med att sladda upp ett par av stigarna. Där det var en halvmeter snö var det nu snöfritt. Det här kommer bli grymt bra! Snart en månad kvar nu!

Mikipedia himself
C327BA88-92E8-41B8-B943-508ABDA5238E.jpeg

Tobgren
216DCA6E-6BC1-4158-86C3-A2C185221741.jpeg

Bubas
3015E4CE-6D5E-4F06-A9C2-D64E69AD4DAC.jpeg

Lars
7A45E6A2-1DB7-4F6F-9032-7026FA2BA91A.jpeg

Sebbe
7DFFFB53-605F-4BAC-B09F-421F0EECAA4D.jpeg

Senast ändrad:
Ni är välkomna tebax allihopa?

Det blev en lite suddig bild på Tobias å en långtifrån inäppt med min pissmobilkamera.

Bilagor

• IMG_20180418_194543_014.jpg
    IMG_20180418_194543_014.jpg
    336.1 KB · Besök: 121
  • IMG_20180418_190902.jpg
    IMG_20180418_190902.jpg
    467.7 KB · Besök: 108
Efter en lite rekningstur idag måste Klintbo dh strykas pga skogsmaskinsvåld??
Men den ersätts av en ny stig jag rensat fram idag, den går på mossiga bergshällar och snåriga stigar från toppen på Klintboklack och ner till en gamal avverkningsväg, det kommer bli toppen?

mikipedia_ sa:
Men den ersätts av en ny stig jag rensat fram idag, den går på mossiga bergshällar och snåriga stigar från toppen på Klintboklack och ner till en gamal avverkningsväg, det kommer bli toppen?
Tråkigt! Skönt att du hade en extra sträcka i bakfickan att plocka fram!

tobgren sa:
mikipedia_ sa:
Tråkigt! Skönt att du hade en extra sträcka i bakfickan att plocka fram!

Ja jag stog där å spanade i vredesmod över skogsmaskinsjävlarna å så uppenbarades en liten liten djurstig, å där var den sen?

Å en till grej. Vill man grilla mer än det som ingår så ta med det du vill grilla. Eventuellt kommer du inte ens behöva ha det i ryggan utan kan få det utkört av min servicepersonal (Frun?)

mikipedia_ sa:

Trist, var själv ute på militärens övningsfält här i krokarna och så har dom lekt med stridsvagn på finaste stigarna, väldigt elakt tycker jag. Kan väl hålla till någon annan stans :)

Jimel sa:
mikipedia_ sa:

Trist, var själv ute på militärens övningsfält här i krokarna och så har dom lekt med stridsvagn på finaste stigarna, väldigt elakt tycker jag. Kan väl hålla till någon annan stans :)

Du måste märka med kulturvårds snitslar innan dom åker annars kan du ju inte klaga?

Det har blivit lite ändring i tidtagningsleverantör, On Track Sverige sponsrar tidtagningen men Marr fortsätter som administratör av utrustningen?

Så tack å bock!

Tillbaka
Topp