ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] BRM 200km Malmö - 25 Mars 08.00
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:
Spacekitty sa:Är det kantvinden eller den bedrövliga "cykelbanan" längs kusten som är värst, svårt att bestämma sig.
Luktapåblommorna sa:53 av 57 dagar blåser vinden i Malmö från väst-sydväst. Hur påverkar det rundan. Om det skulle gälla även den 18:e ser det halvkul ut mellan 110-180km. Är det sydostlig vind som en ska vara fasa?
Raggamuffin sa:Kanske 19 om inte min nackspärr släpper tills dess :(
#besvikelsen
Spacekitty sa:Jag har varit rejält krasslig sedan i måndags och inte kunnat äta så mycket, närapå inget, och känner mig lite ynklig. Är det lönt försöka trycka sig lite extra såhär få dagar innan?
Spacekitty sa:Jag kör på glass och sprit. Enkelt. Tack.
Raggamuffin sa:Bitvis även från sidorna.
Det var den där sorten 230watt ger 20 km/h :) Men som alltid, jobbigare för huvudet än benen. Fast var rätt sur en stund vid Höllviken :P
Många siffror där...Spacekitty sa:För siffernördar går det att få se all växling i efterhand och exakt var jag använt vilka kombinationer av klingor/drev. Växla mellan ride stat och shift map till vänster. http://di2stats.com/rides/view/24722
Avg/norm/max Power 106 / 126 / 470 watts
HåkanC sa:Var kommer effektsiffrorna ifrån? Dvs är det en "gissning" eller har du effektmätare (vilken då?)?
Avg/norm/max Power 106 / 126 / 470 watts
För de verkar väldigt låga.
Jag är avundsjuk.Spacekitty sa:Har P2M-S effektmätare. Jag ÄR klen.
Spacekitty sa:Jag uppdaterad min Ultegra 6870 växel för ett par veckor sedan med funktionen synchro-shift. Nya batteriet och ny firmware till växelförarna. Högerhandtaget sköter då om all växling och växelförarna både fram och bak sköter sig själva enligt förinställt schema. Kopplas in och ur under färd genom att trycka två snabbisar knappen på lilla dosan under styrstammen eller genom menyn i GPSen.
Har bara provat lite på torget utanför huset för funktionstest. Valde ändå att köra hela denna runda med synchro-shift. Änglasång.
För siffernördar går det att få se all växling i efterhand och exakt var jag använt vilka kombinationer av klingor/drev. Växla mellan ride stat och shift map till vänster. http://di2stats.com/rides/view/24722