Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Notera flaskställ i kolfiber och skruvar från Ashima #marginalgains
NLC sa:#thatstem
Och jag som tyckte det lät som en bra ursäkt för att inte delta... ;)NLC sa:Man måste verkligen inte ha last- eller vikcykel för att delta. Inte för att anmäla sig heller för den delen =)
Spacekitty sa:Jag har anmält mig och jag har inte ens någon fungerande cykel. Alla är välkomna.
Jeppe_E sa:Spacekitty sa:Jag har anmält mig och jag har inte ens någon fungerande cykel. Alla är välkomna.
Vadå? Funkar inte din fixie?
NLC sa:Hmm, jag kör nog lång-kort - precis som på XL-rundan. Fast utan knävärmare.
Jeppe_E sa:NLC sa:Hmm, jag kör nog lång-kort - precis som på XL-rundan. Fast utan knävärmare.
Ja, vad kan gå fel?
ohellstrom sa:Jovars - det ser ut som att denna brevet ska kunna bjuda på något för alla.
Har under veckans pendling noterat att folk HATAR att bli omcyklade av en lastcykel. De tar i tills de kräks för att komma ikapp och förbi igen. Samma fenomen som min fru, enligt egen uppgift, ständigt upplever. Lastcykel = kvinna... cyklister är underliga.
Det är dock fullständigt öppet vem som ska anföra snabbgruppen på lördag. Folk som eventuellt har bråttom hem riskerar att få ta förningar och grejer :p
mhenry sa:En klunga med lastcyklister låter farligt. Den första omkörningen sätter igång en kränkthetskedja med kräkningar. ;)
Skämt åsido, hur fungerar klungkörning med lastcykel? Som vanligt?
mhenry sa:En klunga med lastcyklister låter farligt. Den första omkörningen sätter igång en kränkthetskedja med kräkningar. ;)
Skämt åsido, hur fungerar klungkörning med lastcykel? Som vanligt?
NLC sa:Spontant tänker jag att det inte ger lika mycket att ligga på rulle rakt bakom när man kör last cykel men att med kantvind kan man kanske ta mer lä om man bygger en vinge, dock blir det nog svårt att inte "halvhjula" om det ska bli maximal effekt och likaså besvärligt att försöka gå in på ett led om det skulle bli trångt på vägen.
Dagens lilla test gav ca 26 km/h i rullsnitt vid 200 W insats, man får inte många meter gratis när det blåser...
NLC sa:Black Jack - 21.
Stora frågan är om man får köpa glass på vägen eller måste ha med sig egen i #cargorando
Azog sa:Kan man driva en sån där kylväska som man kopplar i cigarettuttaget på bilen med en navdynamo? :-)