[Kalender] BRM 200km Malmö - Ulf Ståls Minne

Det ser ut att bli ganska optimal temperatur för förvaring av öl. De bör lämpligen vara kylda vid start, så kommer termodynamiken ta hand om resten!

Ordningsfråga - jag vill avvika från rutten och köra Strandvägen i Lomma ända från biblioteket.... på det viset får man ett par hundra meter gatsten för att komma i stämning inför söndagens TV-fest!

Så länge man återvänder till punkten på banan där man startade sin av/utvikning går det säkert OK ;-) Personligen hade jag tänkt ta det lite tapto över de små gatstenspartierna i Lomma för att slippa alltför skummande last.

NLC sa:
Så länge man återvänder till punkten på banan där man startade sin av/utvikning går det säkert OK ;-) Personligen hade jag tänkt ta det lite tapto över de små gatstenspartierna i Lomma för att slippa alltför skummande last.

Ahhhh, att efter 19 mil plötsligt börja bekymra sig om lasten låter mer som ett försök att stå över förningar innan Malmöskylten! :)

ohellstrom sa:
NLC sa:

Ahhhh, att efter 19 mil plötsligt börja bekymra sig om lasten låter mer som ett försök att stå över förningar innan Malmöskylten! :)

Vilken dessutom nu ska vara betydligt lättare att hitta/se. Har jag hört.

NLC sa:
ohellstrom sa:
NLC sa:

Vilken dessutom nu ska vara betydligt lättare att hitta/se. Har jag hört.

Jaså ja... "någon" har varit ute med sekatören...

GoranS sa:
Imponerande med en 20-milstråd som är inne på tredje sidan innan loppet ens startat!

Det är ju öl och lastcyklar med. Då kan tråden rimligen inte vara kort.

Öl
Tempopinnar
Lastcyklar
Solsken
Skåne
Randohjältar
God sak cykling

Det kan väl inte bli annat än bra?

Bengt-re sa:
GoranS sa:
Imponerande med en 20-milstråd som är inne på tredje sidan innan loppet ens startat!

Det är ju öl och lastcyklar med. Då kan tråden rimligen inte vara kort.

Öl
Tempopinnar
Lastcyklar
Solsken
Skåne
Randohjältar
God sak cykling

Det kan väl inte bli annat än bra?

Du glömde misär - misär är bra!

Lite blandade bilder
IMG_20170408_075557_462.jpg

IMG_20170408_120635_175.jpg

IMG_20170408_194734_293.jpg

IMG_20170408_201321.jpg

Tack för idag. Som jag misstänkte, så blev det inte alls bra att köra med en sadel jag inte använt på ett år, förutom en kort provrunda i går eftermiddag då alltså.

Utan kortbent, ingen vadporr!

Startade och avslutade med knävärmare i merinoull, hade med fikaväst 2.0 i ryggfickan och en jacka + andra extrakläder i väskan.

Nej, det var resultatet av ett samtal mellan mig och Jim några dagar innan start där jag insisterade på att vi skulle vara självförsörjande varpå han menade att om han fick lust (underförstått "om jag kört livet ur honom") på en burk konserverad ananas på en kontroll så skulle han minsann köpa en. Vilket givetvis ledde till att jag lovade att ta med ananas. Varpå han kontrade med att han kanske föredrog persika, som jag således också tog med mig. Vi åt dock aldrig de konserverade persikorna ;)

ohellstrom sa:
Varpå han kontrade med att han kanske föredrog persika, som jag således också tog med mig. Vi åt dock aldrig de konserverade persikorna ;)

Jaha! Tänk vad lite persikor hade gjort för mina trötta ben! Upprörande att du inte nämnde att du hade med dig persikor :p

Jeppe_E sa:
ohellstrom sa:
Varpå han kontrade med att han kanske föredrog persika, som jag således också tog med mig. Vi åt dock aldrig de konserverade persikorna ;)

Jaha! Tänk vad lite persikor hade gjort för mina trötta ben! Upprörande att du inte nämnde att du hade med dig persikor :p

Du frågade inte. Hur skulle det se ut om alla började med att presentera all sin medhavda utrustning, då hade vi stått kvar på Shell fortfarande.

Spacekitty sa:
Jeppe_E sa:
ohellstrom sa:

Du frågade inte. Hur skulle det se ut om alla började med att presentera all sin medhavda utrustning, då hade vi stått kvar på Shell fortfarande.

Haha!

Men du visste mycket väl att jag hade Gammeldansk och ett välfyllt påskägg Jeppe ;)

Jag hade två småflaskor jägermeister i ryggfickan, som jag inte aviserat om i förväg.
En kan undra vad folk har med sig egentligen i sina hemliga väskor.

Spacekitty sa:
Jag hade två småflaskor jägermeister i ryggfickan, som jag inte aviserat om i förväg.
En kan undra vad folk har med sig egentligen i sina hemliga väskor.

Jag skulle kunna räkna upp allt jag hade med mig, men då skulle folk tycka jag var dum i huvudet som hade med mig så mycket på en tjugo-milare (även om det var en bit längre) :p

Tillbaka
Topp