ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] BRM 200km Malmö - Ulf Ståls Minne
Det ser ut att bli ganska optimal temperatur för förvaring av öl. De bör lämpligen vara kylda vid start, så kommer termodynamiken ta hand om resten!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Azog sa:Kan man driva en sån där kylväska som man kopplar i cigarettuttaget på bilen med en navdynamo? :-)
Isf nog "lättare" att köra med ett litet MC-batteri.
NLC sa:Så länge man återvänder till punkten på banan där man startade sin av/utvikning går det säkert OK ;-) Personligen hade jag tänkt ta det lite tapto över de små gatstenspartierna i Lomma för att slippa alltför skummande last.
ohellstrom sa:NLC sa:Så länge man återvänder till punkten på banan där man startade sin av/utvikning går det säkert OK ;-) Personligen hade jag tänkt ta det lite tapto över de små gatstenspartierna i Lomma för att slippa alltför skummande last.
Ahhhh, att efter 19 mil plötsligt börja bekymra sig om lasten låter mer som ett försök att stå över förningar innan Malmöskylten! :)
NLC sa:ohellstrom sa:NLC sa:Så länge man återvänder till punkten på banan där man startade sin av/utvikning går det säkert OK ;-) Personligen hade jag tänkt ta det lite tapto över de små gatstenspartierna i Lomma för att slippa alltför skummande last.
Ahhhh, att efter 19 mil plötsligt börja bekymra sig om lasten låter mer som ett försök att stå över förningar innan Malmöskylten! :)
Vilken dessutom nu ska vara betydligt lättare att hitta/se. Har jag hört.
Spacekitty sa:Min nya sadelstolpklämma har kommit, så ill be there.
GoranS sa:Imponerande med en 20-milstråd som är inne på tredje sidan innan loppet ens startat!
Bengt-re sa:GoranS sa:Imponerande med en 20-milstråd som är inne på tredje sidan innan loppet ens startat!
Det är ju öl och lastcyklar med. Då kan tråden rimligen inte vara kort.
Öl
Tempopinnar
Lastcyklar
Solsken
Skåne
Randohjältar
God sak cykling
Det kan väl inte bli annat än bra?
Azog sa:Ser mysigt ut. Men kortbent idag, var inte det lite kyligt?
ohellstrom sa:Varpå han kontrade med att han kanske föredrog persika, som jag således också tog med mig. Vi åt dock aldrig de konserverade persikorna ;)
Jeppe_E sa:ohellstrom sa:Varpå han kontrade med att han kanske föredrog persika, som jag således också tog med mig. Vi åt dock aldrig de konserverade persikorna ;)
Jaha! Tänk vad lite persikor hade gjort för mina trötta ben! Upprörande att du inte nämnde att du hade med dig persikor :p
Spacekitty sa:Jeppe_E sa:ohellstrom sa:Varpå han kontrade med att han kanske föredrog persika, som jag således också tog med mig. Vi åt dock aldrig de konserverade persikorna ;)
Jaha! Tänk vad lite persikor hade gjort för mina trötta ben! Upprörande att du inte nämnde att du hade med dig persikor :p
Du frågade inte. Hur skulle det se ut om alla började med att presentera all sin medhavda utrustning, då hade vi stått kvar på Shell fortfarande.
Spacekitty sa:Jag hade två småflaskor jägermeister i ryggfickan, som jag inte aviserat om i förväg.
En kan undra vad folk har med sig egentligen i sina hemliga väskor.