ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] BRM 600km Malmö - Västkustrundan (Nu med RR)
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Folk har sovit i Kungsbacka tidigare, man måste se till att hinna dit innan incheckningen stänger.
kitzblitz sa:Aahhhh; torget i Hyltebruk... Jag tror jag har vaga, lätt hallucinogena minnen av det :-)
Det vore faktiskt kul att hänga med!
ohellstrom sa:Bonusinfo - jag har ALDRIG cyklat en 60-milare utan att drabbas av en betydande mängd regn. Nån gång ska vara den första...
NLC sa:ohellstrom sa:Bonusinfo - jag har ALDRIG cyklat en 60-milare utan att drabbas av en betydande mängd regn. Nån gång ska vara den första...
I think not #csimiami ;-)
ohellstrom sa:NLC sa:ohellstrom sa:Bonusinfo - jag har ALDRIG cyklat en 60-milare utan att drabbas av en betydande mängd regn. Nån gång ska vara den första...
Men så är pannbenet också på en nivå där jag behöver specialbeställd hjälm ?
NLC sa:ohellstrom sa:NLC sa:ohellstrom sa:Bonusinfo - jag har ALDRIG cyklat en 60-milare utan att drabbas av en betydande mängd regn. Nån gång ska vara den första...
Men så är pannbenet också på en nivå där jag behöver specialbeställd hjälm ?
For sure (som de säger i peletonen), men om du även ska cykla Blekingerundan tycker jag du kan låta det fina vädret vänta till dess =)
ohellstrom sa:Med punkt efter "60-milare" ja, men nog förutsätter nuvarande mening att man faktiskt cyklat minst en 60-milare OCH att det regnade?
Jeppe_E sa:Ligger i hård förhandling om ett fripass till helgen.
ohellstrom sa:Jeppe_E sa:Ligger i hård förhandling om ett fripass till helgen.
Jag måste hinna hem till barnkalas kl 14 på söndag, men annars var förhandlingen överraskande enkel den här gången :)
Jeppe_E sa:ohellstrom sa:Jeppe_E sa:Ligger i hård förhandling om ett fripass till helgen.
Jag måste hinna hem till barnkalas kl 14 på söndag, men annars var förhandlingen överraskande enkel den här gången :)
Cykla 60 mil, inte sova på 32 timmar, barnkalas...vad kan gå fel liksom? :)
NLC sa:Kanske även kunna vara behjälplig med sporadisk live-rapportering.
Jeppe_E sa:Förhandlingarna har strandat, övertidsblockad och lock-out är hoten. Funderar på att gå ut i vild strejk :)
Deadline är 24:00 i kväll för swish va? ;)
Jeppe_E sa:Förhandlingarna har strandat, övertidsblockad och lock-out är hoten. Funderar på att gå ut i vild strejk :)
Deadline är 24:00 i kväll för swish va? ;)
dlridings sa:Det här verkar väl optimistiskt, men ...
http://weatherbagel.com/f/650bd11a-d892-4037-b60e-097762c6064f
Det är 20 km/t i snitt. Jag vet att de flesta från Malmö är snabba. Det är inte jag.
dlridings sa:Det här verkar väl optimistiskt, men ...
http://weatherbagel.com/f/650bd11a-d892-4037-b60e-097762c6064f
Det är 20 km/t i snitt. Jag vet att de flesta från Malmö är snabba. Det är inte jag.
NLC sa:Du är varmt välkommen Daniel, alltid lika roligt när det är fler än de närmast boende som kör :-)