[Kalender] BRM200 Jubileumslopp Göteborg

Vi blir lite väl många, men jag har inte stängt anmälan ännu, ca 60 stycken.

Banan är som en fjäril. Den första vingen är på 111 km, med bemannad kontroll och mat vid Odd Island mikrobryggeri i Lindome (maten ingår i startavgiften, 100 kr).

Målgången är också på bryggeriet. Är man smart så bokar man ett bord för 4-5 stycken från och med det klockslaget man tror sig gå i mål. När man tröttnar, kan man lämna över bordet till nästa gänget. Akta er för Odd Island Empire.

Boka bord kan man göra uppe till höger: https://oddislandbrewing.se/hem

Du som har skrivit kort ... du vet mycket väl att det är illa ;-)
Den biten har jag faktiskt inte haft "nöjet" att få göra genom att jag inte är arrangör för något av våra lopp.

Randonneurs Stockholm har f.ö. ett system för att, baserat på anmälningsinformationen, skriva ut åtminstone delar av informationen på klisterlappar som kan klistras på korten. Vi har även ett system som är på gång att kunna tas i drift där all information ska kunna skrivas ut direkt på korten. Med det i drift inbillar jag mig att det inte bör vara så mkt extra jobb per extra anmäld.

Den biten har jag faktiskt inte haft "nöjet" att få göra genom att jag inte är arrangör för något av våra lopp.

Randonneurs Stockholm har f.ö. ett system för att, baserat på anmälningsinformationen, skriva ut åtminstone delar av informationen på klisterlappar som kan klistras på korten. Vi har även ett system som är på gång att kunna tas i drift där all information ska kunna skrivas ut direkt på korten. Med det i drift inbillar jag mig att det inte bör vara så mkt extra jobb per extra anmäld.
Gör man så, får man inte det tjusiga jubileumskortet ;-)

Täby ska använda jubileumskortet, tror jag.

Tillbaka
Topp