[Kalender] CFBC Station Norr presenterar: SBR 31 - Load the lamp

Är inte "charge your battery" både mer språkligt och tekniskt korrekt egentligen?

Ger en startplats i present till en som ev. inte har Happynick. Vi skriver L-Ö så länge. Får väl korrigera om det behövs.

En något medfaren hjälm från 2011? Senaste lamprallyt. SBR VII startnr 13 Silva som sponsor.

Bilagor

• SBR7.jpg
    SBR7.jpg
    142.1 KB · Besök: 155
Du är uppskriven. Men betalning måste erläggas för komplett handläggning. Se första inlägget :-)

28 anmälda och ca 20 har betalt. Inte så illa när det är 1½ månad kvar.

Stalle

På grund av juletider släpar uppdateringen av inbetalningar lite.

Så har någon betalt men jag inte uppdaterat första inlägget, no worries. Fixar det inom kort och ingen dumpas från startlistan.....än.... :-)

Senast ändrad:
Aloha! Jag var på Löttingekullen och fnulade lite där visade det sig att det genas rätt friskt. SBR31 (eller Löttingekullen heller för den delen) är inte de skamlösa endurolinjernas rally. Så kör på stigen. Punkt slut.

Stalle

Ungefär en månad kvar, hoppas alla är i fas med träningen.

Staben meddelar att priser är under framtagande och att vi hoppas kunna presentera någon form av rörligt material för att reta aptiten lite.
Men det dröjer nog ett tag till.....

Glöm inte att pytsa in dollares för att säkra din plats!

// Gran Ola

Jag har betalt enligt swich men det verkar inte ha kommit till tävlingsledningen. Kan ni kolla igen? Märkte betalningen med Sbr31 och nick.

/Niclas

Börjar närma sig, går det att få lite detaljer kring:

- Vad är det för karaktär på racet: Döds, flow, trampa? Jämförbart med nåt 2017 SBR?
- Är det racestart 17.00 eller träningsstart? Om racestart hur/när sker träning?

Vi kommer ha bandat klart på morgonen. Sen har man hela dagen fram till 17:00 på sig att träna (man tränar alltså i dagsljus). 17:00 går första start och då gäller det att ha lampan laddad.

Som SS 1-3 på Hell Ass tror jag man kan säga. Rätt så vanligt stockholmsenduro med inslag av döds. Inte mycket trampa men lite finns ju, det är ju sthlm.

Jag har glömt att uppdatera några betalningar... de kommer.

Stalle

Perfa. Räcker 2 timmar för träning om man vill hinna köra igenom sträckorna en gång? Det är ju lite fler sträckor än vad det oftast är.

Schreddan sa:
Dempa sa:
- Vad är det för karaktär på racet: Döds, flow, trampa?

Allt framgår ju av filmen som finns i första inlägget. ;-)

Jag testade "Löttingekullen" och "SS2" under mellandagarna. Tyckte att de var ganska "flowiga". Det de kändes överkomliga och det kommer kommer givetvis bero på förhållandena, men vågar ni satsa ordentligt finns inslag av alla tre. Det går att flyga ordentligt utanför banan om det pressas ordentligt. Vill man vinna gäller det att trampa där det går.

Tillbaka
Topp