Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
milnik sa:Byxor är bara ett sätt för samhället att förtrycka oss! Krya på dig.
milnik sa:Byxor är bara ett sätt för samhället att förtrycka oss! Krya på dig.
Mtamme sa:Ja, det suger. Men när jag inte kan prova byxor utan att grimaser så blir det nog bäst så. hoppas kunna heja ändå :)
Aj, det låter oskönt. Hoppas det hinner bli bättre. Annars kanske vi ses vid brasan :)BackT sa:Mtamme sa:Ja, det suger. Men när jag inte kan prova byxor utan att grimaser så blir det nog bäst så. hoppas kunna heja ändå :)
Trist att hamna vid sidan. Kanske blir tvingad att göra dig sällskap, skadat muskelfäste i bägge låren. Får domen på fredag.
Dempa sa:Är det någon som har en någorlunda aktuell underlagsrapport från kullen? Ska man ta Capran med sommardäck (High Roller II) eller behöva plocka fram heldämpade 26 tums XC-hojjen som jag har dubbdäck till?
Spontant bör arrangören ej tillåta dubb. 50 cyklister som tränar och tävlar med dubb skulle ge väldigt fula märken på kullen som redan nu är ganska strippad på mossa och lavar, dvs bar granit. Löttingekulle är fornminnesplats och kommunens högsta punkt bortsett från Ullnatippen.Luthman Photography sa:Spontant kan man väl tänka att det vore tråkigt med en massa dubbmärken på kullen.
ejma sa:Spontant bör arrangören ej tillåta dubb. 50 cyklister som tränar och tävlar med dubb skulle ge väldigt fula märken på kullen som redan nu är ganska strippad på mossa och lavar, dvs bar granit. Löttingekulle är fornminnesplats och kommunens högsta punkt bortsett från Ullnatippen.Luthman Photography sa:Spontant kan man väl tänka att det vore tråkigt med en massa dubbmärken på kullen.
"Kör- och släpskador på och kring fornlämningen får inte uppstå"
https://www.taby.se/stadsplanering-...tsel-park-och-natur/skotsel-av-fornlamningar/
Kung Stalle sa:Vilka hojjar hem med denna ovärderliga konst?
Stalle
#nextlevelKung Stalle sa:Vilka hojjar hem med denna ovärderliga konst?Stalle
Henrik83 sa:Det blir WO för min del. Orkar inte sätta ihop cykeln. Hoppas ni får kul!
roskai sa:När ska man börja träna?
lepik sa:Ska man ta med sig mat till grillen? Det står i packlistan, men det står också att ni fixar korv.
Schreddan sa:lepik sa:Ska man ta med sig mat till grillen? Det står i packlistan, men det står också att ni fixar korv.
En order ska alltid följas av en kontraorder. :-)
Nä men vi har köpt lite körv och bröd(även lite vego-alt).
Men det blir nog ingen en komplett middag, så att säga.
Jimel sa:Schreddan sa:lepik sa:Ska man ta med sig mat till grillen? Det står i packlistan, men det står också att ni fixar korv.
En order ska alltid följas av en kontraorder. :-)
Nä men vi har köpt lite körv och bröd(även lite vego-alt).
Men det blir nog ingen en komplett middag, så att säga.
Är vego alternativet kyckling?