[Kalender] Dirty Halland

robsa

Aktiv medlem
[Kalender] Dirty Halland
Iår lönar det sig att ha gjort sin backträning och att ha den låga utväxlingen. Vi siktar på 2500-3000hm på årets rutt! =) Höjdmeter blir årets tema på 2023 rutten. Fler detaljer och exakt startplats kommer släppas så snart som möjligt då vi filar på det sista.

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
[Kalender] Dirty Halland
Iår lönar det sig att ha gjort sin backträning och att ha den låga utväxlingen. Vi siktar på 2500-3000hm på årets rutt! =) Höjdmeter blir årets tema på 2023 rutten. Fler detaljer och exakt startplats kommer släppas så snart som möjligt då vi filar på det sista.
Ser fram emot en tripp tvärs över landet för att kickstarta igång 2023 års säsong med prima grus, och en bra portion av höjdmeter. :love:

n3wton

Aktiv medlem
[Kalender] Dirty Halland
Jag är sugen! Om man cyklar till starten och har för långt för att hinna både till starten, runt banan och sen hem samma dag, är det någon som har tips på var man kan låsa in en bikepackingutrustning under dagen för loppet? Jag kan ju såklart cykla med utrustningen på cykeln, men jag kommer vara så ledsen när Strava-segmenten dyker upp då..😛

Jag tolkar det som att starten går i Falkenberg, stämmer det?

benjig

Aktiv medlem
[Kalender] Dirty Halland

Underbart 😃

RockyRider

Aktiv medlem
[Kalender] Dirty Halland
Jag är sugen! Om man cyklar till starten och har för långt för att hinna både till starten, runt banan och sen hem samma dag, är det någon som har tips på var man kan låsa in en bikepackingutrustning under dagen för loppet? Jag kan ju såklart cykla med utrustningen på cykeln, men jag kommer vara så ledsen när Strava-segmenten dyker upp då..😛

Jag tror att det är start i Steninge eller vid Getinge men är inte bestämt än

robsa

Aktiv medlem
[Kalender] Dirty Halland
Jag tror att det är start i Steninge eller vid Getinge men är inte bestämt än

Jag kan bekräfta att Start/Mål kommer bli på Stora Berg Självplock. Det kommer bland annat bli after bike med pizza och glass... Mer info kommer i våra kanaler löpande så håll utkik:)

Topp