Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.
jofahjalm sa:Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.
PeMiKa sa:Här finns lite bilder från dagens tävling.
http://cykeltavling.pemika.se/#!album-104
Bilderna får användas fritt för personligt bruk.
/Peter
Luthman Photography sa:jofahjalm sa:Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.
Jag såg en handske någonstans i spåret (minns inte var) och tänkte "den där borde jag plocka upp" men sket i det.
Luthman Photography sa:jofahjalm sa:Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.
Det var rätt kul att se sträcktiderna. Vi är på samma sekund på tre av dem och med typ en sekunds(eller två) mellanrum på övriga. Förutom min punkasträcka. #tightbaja
jofahjalm sa:Luthman Photography sa:jofahjalm sa:Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.
Det var rätt kul att se sträcktiderna. Vi är på samma sekund på tre av dem och med typ en sekunds(eller två) mellanrum på övriga. Förutom min punkasträcka. #tightbaja
App app! Jag tog 6 av 8 och vi var inom en sekund på 5 av 8.
jofahjalm sa:Luthman Photography sa:jofahjalm sa:Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.
App app! Jag tog 6 av 8 och vi var inom en sekund på 5 av 8.
Skönt att höra, det där såg otäckt ut. Hade jag sett den innan hade jag nog velat ha ff på sträckan. :)Jurio sa:hahah Det där är jag på bild. Det gick bra med mig och cykeln :) Att ni la upp min crash! ajaj jag bjuder på den
Luthman Photography sa:App app! Jag tog 6 av 8 och vi var inom en sekund på 5 av 8.
Hann ju inte stanna och prata så mycket. Men trevligt att ses, och stort tack till alla arrangörer. Det här var kul. :)happymtb.fr sa:Vad trevligt, det kom mer än 100st förbi
Kul att se så många glada cyklister idag! :)
H. sa:Här är en länk till en kopia på officiella resultatlistan, där jag har slagit samman alla klasser och även särredovisar sträckresultat i egna listor.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Qx5IQvrG6Ma5eT3LrfbAOnPUMfLfWkNg1sOVtgLGGKg/edit?usp=sharing
soderblom sa:På länken nedan kan ni hitta mina bilder från dagen:
https://goo.gl/photos/H38gSPGX7sTkfFsKA
I huvudsak deltagare i elitklass på SS1, SS3 och SS8.
/David
mikipedia_ sa:Du har fångat en tävlande som har en usd gaffel på en svart ram, personen i fråga har foxhjälm lr brillor. Vad är det för cykel vem är det??
H. sa:mikipedia_ sa:Du har fångat en tävlande som har en usd gaffel på en svart ram, personen i fråga har foxhjälm lr brillor. Vad är det för cykel vem är det??
Är det han på en Cannondale med Lefty du tänker på?
mikipedia_ sa:H. sa:mikipedia_ sa:Du har fångat en tävlande som har en usd gaffel på en svart ram, personen i fråga har foxhjälm lr brillor. Vad är det för cykel vem är det??
Är det han på en Cannondale med Lefty du tänker på?
Nä såg ut som en dubbelbenad usd gaffel.
H. sa:Jag har plötsligt insett det bästa argumentet för att köra elit/sport istället för motion.
--> Dina odds att fastna på bild ökar markant!
:)
Stenmark: Tack!