[Kalender] ESS #3 - Sportson Enduro by Crème Fraiche

Kompletterar även med en karta där sträckorna är utmarkerade...

image.jpeg

Tack för ett riktigt bra arrangemang! Bara positiva tankar om banläggning, markering, funktionärer vid start och mål och generellt arrangemang. Vädret lyckades ni också styra upp.

Nu är det dags för pizza, öl och wc downhill. :)

Aj - är det huvud i sten vi ser på bilden? :-o
Hoppas det gick bra!

Nästa år minsann! Då kanske jag inte är lika viktig för min familj och vågar mig på tävlande! :D

Edit: Förvånad över att så pass många kör utan FF...

Senast ändrad:
Fantastisk dag, för övrigt! Grymt arrat, as usual. Dödsskönt att slippa stämpla stickorna vid start och mål. Bra variation i sträckorna mellan trampa, teknik och utmaning. Varje år känns det som man måste höja sin ribba vad gäller tekniska och branta partier, och det är precis som det ska va!

Hoppas ni kan pricka en långhelg nästa år också, för imorrn kommer det inte gå många knop...

jofahjalm sa:
Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.

Det var rätt kul att se sträcktiderna. Vi är på samma sekund på tre av dem och med typ en sekunds(eller två) mellanrum på övriga. Förutom min punkasträcka. #tightbaja

hahah Det där är jag på bild. Det gick bra med mig och cykeln :) Att ni la upp min crash! ajaj jag bjuder på den

Luthman Photography sa:
jofahjalm sa:
Grymt rejs! Jag slog luthman men tappade min poc-vpd-handske. Ser någon den får no gärna hojta till.

Det var rätt kul att se sträcktiderna. Vi är på samma sekund på tre av dem och med typ en sekunds(eller två) mellanrum på övriga. Förutom min punkasträcka. #tightbaja

App app! Jag tog 6 av 8 och vi var inom en sekund på 5 av 8.

jofahjalm sa:
Luthman Photography sa:
jofahjalm sa:

Haha, det är tight! Skulle vara kul att se er head-to-head nån gång. Typ gemensam start från toppen på Åre.

jofahjalm sa:
Luthman Photography sa:
jofahjalm sa:

Tänk på att jag är kulturarbetare. Siffror förvirrar mig.

Jurio sa:
hahah Det där är jag på bild. Det gick bra med mig och cykeln :) Att ni la upp min crash! ajaj jag bjuder på den
Skönt att höra, det där såg otäckt ut. Hade jag sett den innan hade jag nog velat ha ff på sträckan. :)

Luthman Photography sa:

Tänk på att jag är kulturarbetare. Siffror förvirrar mig.[/quote]

Plus att den ena av er har varit o kört svetto-höghöjdsträning i alperna PLUS en tandläkargaffel!

Stort tack till er alla, från alla oss i Crème Fraiche som varit med & roddat. Det är faktiskt skitkul & arra race när deltagarna är så proffsiga, applåd till alla som deltog! Att banan blev uppskattad glädjer oss extra mycket, det har varit väldigt svårt att hitta den perfekta mixen mellan trampa, utför & #dödsprylar, av kommentarerna vi fått på plats så verkar iaf. en bra bit över majoriteten väldigt nöjda.

En till här som är supernöjd! Grymt arrat som alltid, perfekt väder och kul med så många SS så man fick leka länge och bli rejält spagetti i benen....!:-)

Instämmer i hyllningar, grymt race! (även om jag o blivande stighunde bara stod brevid i år)
Försökte fota er i bushen nere vid slutet på SS7, men ljuset var för dåligt (eller ni för snabba) för att få skarpa bilder...
Här är iallafall racet's kreddigaste hojar o dess ägare:

image.jpeg

Samt kreddigaste enskilda cykeldel:

image.jpeg

Sen har vi prispallarna, fick tyvärr inte med utdelning av prispengarna (i cash!)
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Ett stort tack till Lilja och alla i arrangörsstaben samt alla funktionärer. Det här var en riktigt kul cykelhelg!

Vad trevligt, det kom mer än 100st förbi som jag lyckades fånga på bild.
Kalla inte mig för fotograf, dom flesta bilder är suddiga men kanske blir nån glad av dom ändå... vem vet?

Här är länken:
https://drive.google.com/open?id=0BxwgZWk0S7K5UTRaeDg0bkt1OHc

Det va han som hoppades snyggast av alla! :)
IMG_0421.JPG

Och vinnaren i damklassen passade bra på bild
IMG_0377.JPG

Kul att se så många glada cyklister idag! :)

När kommer resultatlistan som Excel-fil med alla sträcktider lite mer överskådliga?

Hets! Hets! Hets!

Senast ändrad:
Jag har plötsligt insett det bästa argumentet för att köra elit/sport istället för motion.
--> Dina odds att fastna på bild ökar markant!
:)

Stenmark: Tack!

mikipedia_ sa:
Du har fångat en tävlande som har en usd gaffel på en svart ram, personen i fråga har foxhjälm lr brillor. Vad är det för cykel vem är det??

Är det han på en Cannondale med Lefty du tänker på?

mikipedia_ sa:
H. sa:
mikipedia_ sa:
Du har fångat en tävlande som har en usd gaffel på en svart ram, personen i fråga har foxhjälm lr brillor. Vad är det för cykel vem är det??

Är det han på en Cannondale med Lefty du tänker på?

Nä såg ut som en dubbelbenad usd gaffel.

Ja det var en lefty? Är tydligen blind!

Edit. Jag hade intalat mig själv att det var en Revell lr nått annat coolt, och så var det bara en lefty.

Senast ändrad:
Och tillhörande bild..

Bilagor

• 13298274_1751259781824750_46190771_n.jpg
    13298274_1751259781824750_46190771_n.jpg
    221.9 KB · Besök: 45
^^ hoppas det gick bra för dig!

Fredrik Z: det är lugnt, jag förstår att det är fokus på rejset när man har televerkets kläder på! ;)

H. : bra jobbat med resultatlistan!

Aj. Men det var aggressivt angripande så all cred! Hur gick det där utan armbågsskydd då? På bilden ovan ser det dessutom ut som högra knäskyddet glidit av redan innan första kontakt med mark. Onajs. Vurpan var med i någon annans bildgalleri också va? Känner igen den.

Tillbaka
Topp