Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
| Herr Elit | Herr Sport | Herr Motion |
| Dam Elit | Dam Sport | Dam Motion |
| Ungdom 13-16 |
Stream sa:Anmälde mig i klassen för medelålders kontorister.
Luthman Photography sa:Fråga med tanke på postern, kan vi förvänta oss alp-kor som någon form av naturliga hinder?
Wajm3 sa:Ha inte ihjäl Apelsinen nu, då blir jag ledsen :)
mxHOLGE sa:Tips på boende med bra frukostbuffé? Hotell eller vandrarhem. Det viktigaste är säng,mat och förvar av cykeln (på rummet?)
mxHOLGE sa:Tips på boende med bra frukostbuffé? Hotell eller vandrarhem. Det viktigaste är säng,mat och förvar av cykeln (på rummet?)
Stream sa:Hur kommer sträckorna gå? Kommer inte kunna träna tävlingshelgen så jag måste tjyvträna nu på söndag.
Stream sa:Hur kommer sträckorna gå? Kommer inte kunna träna tävlingshelgen så jag måste tjyvträna nu på söndag.
Skicka ett bud via pm, jag kanske nappar...! ?Stream sa:Hur kommer sträckorna gå? Kommer inte kunna träna tävlingshelgen så jag måste tjyvträna nu på söndag.
happymtb.fr sa:Skicka ett bud via pm, jag kanske nappar...! ?Stream sa:Hur kommer sträckorna gå? Kommer inte kunna träna tävlingshelgen så jag måste tjyvträna nu på söndag.
Stream sa:Blint är också kul. Mer James Bond-action då.
Henrik83 sa:Den lite mer seriösa planen är att släppa sträckor + transporter på fredagskvällen. Race-PM med övrig information kommer under tisdag-onsdag.
Switcheu sa:Får inte till betalningen trots att kortet verkar aktiverat för all möjlig handel på alla möjliga ställen. Hur löser vi det då?
Luthman Photography sa:Så vill man åka lift efter klockan 12 så går det bra, men man får lösa nytt liftkort? har jag förstått rätt då?
Luthman Photography sa:Okej, då är jag med. Så vill man nöta lift så är det mellan 1530-ish och 18 som gäller ( om man kan leva med att det är lite knepiga korsningar). Förutom 10-12.
Henrik83 sa:Luthman Photography sa:Okej, då är jag med. Så vill man nöta lift så är det mellan 1530-ish och 18 som gäller ( om man kan leva med att det är lite knepiga korsningar). Förutom 10-12.
Japp, samt att man ändå måste lösa liftkort för söndagens tävling (de 75kr).