Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket dödsgrus snackar vi? Marathon Plus på eller räcker det med en extra slang?gabbeon sa:Glöm inte att det ingår lite grusvägskörning, planera utrustning därefter.
clnr sa:@earnstrom: Funkar Garmin Connect? https://connect.garmin.com/modern/course/11857578
Annars har jag den nog tillgänglig som gpx nånstans med.
Henrik_E sa:Hur mycket dödsgrus snackar vi? Marathon Plus på eller räcker det med en extra slang?gabbeon sa:Glöm inte att det ingår lite grusvägskörning, planera utrustning därefter.
Runt fyra timmar och ungefär tjugofem kilometrar i timman borde ge tio mil väl?Konkret sa:
emmer sa:Runt fyra timmar och ungefär tjugofem kilometrar i timman borde ge tio mil väl?Konkret sa:
(Lite beroende på vägval, och jag gissar på att det inte är kortaste vägen mellan floda och norsesund som gäller för sist jag åkte där - på 25:or, men aluminiumfälg mind you :-) - så var det två mil på grov sprängsten på omväxlande timmerväg och skogsväg.)
GoranS sa:Ser tyvärr ut som den där kvarnen ligger precis lika långt från Sthlm detta år. :-(
Låter annars som en trevlig tur.
gabbeon sa:GoranS sa:Ser tyvärr ut som den där kvarnen ligger precis lika långt från Sthlm detta år. :-(
Låter annars som en trevlig tur.
Kanske i rymden, men inte i tiden sen oktober. http://www.trafikverket.se/vag40-ulricehamn
Du kan ju passa på att köra Västkusten Runt på lördag och få ihop 40 mil på en helg.
geologen sa:Jag säger inte nej, jag säger kanske, kanske, kanske.
Pelle Hå sa:Som befarat så kommer jag inte kunna hänga på. Nacken håller inte för så många timmar på cykeln. =(
BjornR sa:Pelle Hå sa:Som befarat så kommer jag inte kunna hänga på. Nacken håller inte för så många timmar på cykeln. =(
Silvertejp och lite plaströr!
Pelle Hå sa:Som befarat så kommer jag inte kunna hänga på. Nacken håller inte för så många timmar på cykeln. =(
gabbeon sa:Synd, hoppas du får ordning på nacken. Jag tänker försöka styra upp en runda i augusti också.