[Kalender] Gravity Escapades Social Enduro

Hampe, du tog plats 10.

Eftersom det alltid är nån som strular ur i sista sekund så kan jag skriva upp några reserver också om fler är intresserade.

Hej, lite detaljer inför årets race (det enda…) på Värmdö.

- Vi kommer troligen vara borta i 4+ timmar, så se till att klara dig vad gäller föda och enkla reparationer.
- Ta med dig allt vatten du behöver för dricka, jag har lite bakterier i vattnet så det dricks på egen risk…
- Jag bjuckar på en öl + burgare efter racet, vill du dricka mer eller slänga nåt mer på grillen så bring it.
- Vi rullar iväg 11.00, så dyk upp lite tidigare så du är good to go 11.00.
- Vädret ser inte ut att bli supervarmt, så torra kläder till ”efterfesten” är kanske skönt. Tar man med en handduk kan man ju även snabbt fräscha till sig med trädgårsslangen.

Välkomna!

Senast ändrad:
Jag måste tyvärr vara en sån som strular ur. Skogsbrand i närheten satte tvärstopp för veckans planering. Nästa gång får det bli!

Ja, någon måste ju vara sist också! Jag är gärna med - ser fram emot burgaren och det "giftiga vattnet"!

Endurotobbe har i sin oändliga vishet insett att han kommer ha leviterat iväg till annat håll på lördag och erbjudit mig sin plats och jag vill gärna rulla Värmdö!
Är det kosher?

Numera står det Der Kaiser på den nionde platsen i deltagarlistan. All good!

Dessutom ser väder och grejer ut att bli bra, så all good inför imorgon!

Kul att ha er med. Ska försöka få till videon inom 2-3 veckor så vi vet hur det gick, och ni får njuta av all åkning på rörlig bild!

Det tog lite tid, men nu så slutligen är race videon och resultatet klart för årets Gravity Escapades Social Enduro.

På återseende nästa år!

Tillbaka
Topp