[Kalender] Hägerstensåsens Dödsrally

Anmälan är öppen. Jag används som målvakt för mullvaden när det gäller anmälningar.

Reklamfilm!

Anmälda:

1. Jofahjalm
2. Bullit
3. Freeride-Emil
4. MRooth
5.Fröken-Harling bet
6. petare
7. Fritz-Flint bet
8. tomcaten bet
9.
10. Hampe bet
11. MickeMud bet
12. Stream bet
13. blajdan bet
14.
15. xiongxiong bet
16. Gusten bet

Damklass:
Karin_P bet
Rally-Hanna bet
Karin A bet
Maria bet

Senast ändrad:
jofahjalm sa:
En ordinarieplats kvar, sedan görs ansökan om reserverad plats med hjärtgripande historier och/eller nakenbilder.

Jag antar att du har lite revansch att utkräva mot mig, efter jag utsatte dig för djävulsröset i Leksand för ett par veckor sedan. Jag tror mig vara redo för ett dödsrally om ölen är kall nog ✌

Macius sa:
Har ingen sån där motorsåg men kan komma och hejja! Bor uppe på Åsen och försökt på mig några nerfarter.

Utmärkt! Det vore mycket uppskattat. Det behövs också typ flaggvakter.

Tom och peegee är första reserver och har plats baserat på utfallet av de reserverade platserna.

Tobgren, utmärkt! Tur att ganska varm är kall nog...

Det här blir eventet of the Year!

Skön Sthlms-förort och ett bra gäng.

Det borde väl gå bra med att parkera avgiftsfritt i området?

Mullvaden har tagit time-out med oss i Åre och han är för tillfället ganska slirig. När mullvaden är tillbaka i vardagen ska han svara kring resterande platser. Med nuvarande intresse blir detta dödsrally en arena för svenska enduroeliten. Stor fördel för racingdelen i eventet. Mindre bra för apress bikens ”röjighet”. Mullvaden överväger en lösning med utökad mediebevakning och nödvändiga häcklare.

Eventet är tillsvidare fullt. Planen är att få in damklass och enduroeliten och då vi kommer köra med mobiltidtagningen kommer rejset helt enkelt ta för lång tid med många deltagare. Även om man inte få rejsplats får man gärna hänga på, häckla, funktionära, fulcykla sträckorna på träning och dricka bärs.

Ett alternativ är att vi har en freerideklass utanför tidtagningen där vinnaren är den som dricker flest bärs. Många kan cykla #döds i tätort och det räcker med att ha tidtagning för dom som faktiskt kan göra någon form av resultat. FInns det intresse för en sådan klass?

Lämnas sträckorna uppmärkta efter utfört event? :)

Kommer inte kunna närvara, men kontoret är i närheten. Kan vara kul att prova en dag.

Det går inte att lämna något, utan vi får städa efter oss. Sträckorna går nog att hitta oavsett, jag kan även visa vid något tillfälle.

Överförfriskar vi oss har vi ett stenkast till Örnsbergs behandlingshem! Där har jag tänkt reservboka mig själv in case of

bump. Mullvaden har kasst med deg. Det är helt enkelt dags att slanta upp.

Frivilliga funktionärer får bärs gratis, ta chansen!

Hur går betalningen till? Ska man möta upp i en mörk gränd och lämna över en liten väska med cash, eller funkar swish eller motsvarande nymodighet?

jofahjalm sa:
Med tanke på förstapriset är det nog bäst att du hetsar fram motståndet.

Jag har värvat en medtävlande till damklassen. Hen vet bara inte om det ännu.

Bilagor

• 17885A17-91F4-47AF-A8F0-A50CBB294982.jpeg
    17885A17-91F4-47AF-A8F0-A50CBB294982.jpeg
    433.7 KB · Besök: 150
Det må vara svårt att se murmelkungen på bilden, men han vill att ni swishar.

Bilagor

• F95C4995-7308-44E2-81A3-07A56946EF0E.jpeg
    F95C4995-7308-44E2-81A3-07A56946EF0E.jpeg
    698.5 KB · Besök: 68
Murmelkungen håller sig i det högalpina Italien. Här hemma har vi ju mullvaden som styr spakarna. Det är mycket med de olika andedjuren och deras ansvarsområden...

Tillbaka
Topp