[Kalender] [Happy Easy Ride] Lördag 10.00 @ Franssons

Bilden är från nya stigen. Fegspåret eller hårpåbröstetdroppet.
Med er hjälp kan vi få till en riktigt fin sträcka som blir uppkörd och lätt att hitta framöver. Enligt mig är detta en av mina favoriter!
Vill ge cred till Frostic som har fiskat upp dessa orörda skogar där jag hjälpt till en del.

Våga vara med! Det blir en fin tur i solskenet!

underscore skrev:
-------------------------------------------------------
> Har cykelförbud ett par-tre veckor till.

Segt! Jag vet helvetet med skador! Har själv ett ledbandsfäste som inte läker som det ska efter snart 6 månader. Jag kan iaf cykla...
Hojta till när du är frisk så ska vi visa dig och resten av dreamteamet stigen! Ska försöka filma på lördag.

Toppen ide och jobb!!
Kul med nya stigar. Men tyvärr så är mina helgar överbokade. Kommer inte loss denna helg. Hänger gärna på och kör upp stigen under veckan om de är någon som kan memorera sträckan.
//jocke//

Bilder säger mer än tusen ord, och bilden säger dropp=jag vill. Till d tråkiga hör ju att jag har en enduro på dämparservice och när jag nu sprang ner i källaren för att plocka upp min nya och snudd på oanvända stumpjumper upptäcker jag att frambromsen bottnar och är oroväckande fuktig och kladdig runt nippeln mellan bromshandtag och slang= sportson får besök imorgon ist för er.
Är det någon som har möjlighet att mata upp en gpx fil lr liknande efter dagens tur hade jag varit evigt tacksam.

Tack för en härlig genomkörare i dag..
Riktigt kul med nya stigar, stort tack till mxholge o frostic som ordnat detta..
Vissa partier var bitvis väldigt svåra utför. Nåt att öva på i framtiden.
De mest tungtrampde stigarna får nog en hög 9:a på misärskalan ;0)
Nu blir det återhämtning resten av helgen.. Ses!

Riktigt skoj att visa upp stigen för första gången. Det är ca 4 branter som är ganska tuffa och svåra. Vill man ha mer så finns det ett dropp utför sista "hår på bröstet" branten.

Tungtrampat va det!

"Bunkern" Finns det ett relativt enkel alternativ spår men rakt fram är roligast!

"Slippery when wet" berget visade att hon var....slippery hela vägen ner. Mycket fin!

Vi var några som klarade alla backar utför men uppför behöver det bli mer torrt.

Kalhygget blev lugnt utför så alla hittade sista biten.

Tack för idag och bra trampat!

Tackar för stigvisningen idag! Bitvis riktigt roliga (nedförs)-partier. Kommer definitivt att besökas fler gånger... Instämmer med föregående talare ang betygsättningen ;-)

/Henrik

Trist att jag missade. Jag sov som en stock :P

Ser riktigt juste ut så jag får ta en tur dit och provköra jag med.

Tillbaka
Topp