Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej. Har precis börjat med mtb igen och undrar om man som relativ nybörjare kan hänga på en sån här tur? Det är väl mest flåset som inte riktigt är "på topp" om man säger så :)
Hur långa brukar tisdagsrundorna vara?
Leo kör relativt hårt för oss vanliga dödliga (iaf för mig med klent pannben) ;)
Om du vill känna på formen lite kan du ju hänga med på en Easytur först; samma stigar men lägre tempo och längre tjötpauser. Jag tänkte köra en imorgon måndag klockan 18:00, också från Franssons.
f
Ni tappade mig efter andra stoppet. Jag fick lera i ögonen och när jag väl sköljt bort det med min medhavda ögonskölj (läs camelbak) så var ni långt borta. Jag körde upp till masten och ner till mellan lilla och stora delsjön. Väl där väntade jag lite och gav sedan upp. Hoppas vi ses på torsdag.
Per
Det blev en lerig runda ikväll, men kul var det! Solsken och lera är ingen dum kombination trots allt. Martins lättviktsslangar funkade bra halva turen, sen var det dubbelpunka. ;-) Bra kört alla, tack för ikväll! Vi ses på torsdag!
aaa vilken go tur det blev igår! Kul att cykla med gänget igen! Det kändes att man inte cyklat på några veckor! :) kanske kommer på torsdag om inte jag lämnat gaffeln på service!
Tack Leo för kartan. Nu förstår jag varför jag inte hittade er. Jag körde åt helt fel håll efter att jag kom igång igen. Hoppas ni inte väntade allt för länge på mig.