[Kalender] [Happyrajd] Julaftonsrajd i Hellas

Jag är nog på, om jag hunnit vakna vid den tiden. :) skulle ändå ut och cykla i hellas på förmiddagen.

Ta med fika, tomten är glupsk.

Bilagor

• IMG_0503.JPG
    IMG_0503.JPG
    282.2 KB · Besök: 18
Hoppas jag får ihop tiden skulle behöva köra lite tidigare egentligen typ 9ish - men julafton brukar vara en av de få gångerna jag cyklar med TS så det vore dumt att missa i år :)

glitch sa:
Hoppas jag får ihop tiden skulle behöva köra lite tidigare egentligen typ 9ish - men julafton brukar vara en av de få gångerna jag cyklar med TS så det vore dumt att missa i år :)

Kom med en stund iaf, och kör ett uppvärmningsvarv innan du möter upp oss :)

Bra det.

Bilagor

• 10927167-Cartoon-Santa-Claus-giving-thumbs-up-from-behind-a-blank-sign-high-quality-3d-illustr...jpg
    10927167-Cartoon-Santa-Claus-giving-thumbs-up-from-behind-a-blank-sign-high-quality-3d-illustr...jpg
    70.9 KB · Besök: 21
Det var en riktigt fin julaftonsrajd med grymt sällskap och flowig cykling, som jag tyvärr fick avvika från efter dryga timmen pga. jag mådde illa. Har haft lite magstrul sen en vecka, så är glad att jag höll så att jag kunde dyka upp iaf.

Missade fikastunden, men fick heja på alla och köra en timme iaf. Tack för en skoj tur och God Jul!

Tacka alla! Trist med magen qma men moget att lyssna på kroppen, tumme upp! Skogen bjöd på finfin cykling och snapsen smakade fenomenalt bra efter en sån endorfinfrossa.
Längtar till nästa jul.

Tillbaka
Topp