[Kalender] [Happyrajd] Överklassafari till solsidan

Eftersom även borgerliga utsugare får komma med så kan jag tänka mig att förära er med min närvaro. Frågan är kommer min bmw-suv få plats på stigen, eller kommer någon röja väg åt mig? I vilken väska passar camelbacken bäst, Gucci eller LV? Hur ser frisyren ut efter att ha haft hjälm på sig, och finns det risk att man bryter naglarna? Består fikat av skumpa eller coctails? Finns det lera och farliga djur och kommunister i skogen?

Är cykling likställt med hushållsnära tjänster? Jag funderar på att använda rutavdraget så att jag slipper anstränga mig själv. Eller är det kanske rotavdraget som gäller?

matteboy skrev:
-------------------------------------------------------
> Eller är det kanske rotavdraget som gäller?

Med tanke på hur Gröna ser ut bortåt Saltis så ja.

Fy fan, det lutar lite småborgerligt här. Men jaja, nu sätter ni er och lyssnar på knuta nävar fram till på söndag, sedan slutar vi upp under fanan.

Eftersom solsidan förmodligen kommer lämna djupa ärr på insidan kan det vara värt att veta att Göteborg kommer vara öppet för en afterbike. Där kan man dricka till man inte längre kan känna känslor längre.

Bra där Sebbe!

Hur gör vi med folkisarna? Tar var och en med sig så många som man behöver? Har vi någon minimumgräns?

Äsch, synd att jag har flyttat därifrån, annars kunde jag skickat ner vår butler till grinden och låtit honom vinka åt er.

Årets första dopp.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    89.5 KB · Besök: 21
Tack för rundan. Det var trevligt trots det antiklimax som uppstod vid solsidan då det blev klart att ingen hade tagit med molotov cocktails. DÅLIGT!

Tack för turen. Det var en riktigt fin dag. Vi tre i förtruppen drog på i rätt bra tempo på vägen hem efter det att vi skiljts åt. Tröttheten när vi kom fram var total efter fyra timmar MTB. I morgon blir det kul att upptäcka hur pass väl tränad man egentligen är. Befarar stela leder och viss värk. Vill också passa på att be om ursäkt för detta med icke medhavd cocktail.

jofahjalm skrev:
-------------------------------------------------------
> Bra där Sebbe!
>
> Hur gör vi med folkisarna? Tar var och en med sig
> så många som man behöver? Har vi någon
> minimumgräns?

Folköl?!
På en arbetarcykling?!

Jag trodde det var standard med borsj i camelryggen och en flarra fulsprit i kosackmössan?

Tillbaka
Topp