[Kalender] [Happyrajd] Traditionsenlig julaftonsrajd i Hellas

Karin_P

Aktiv medlem
Jamen dåså, då finns det chans till revanch i år. Har nog varit 5-10 pers de senaste fem åren, och ingen har hittills (så vitt jag vet) lämnats att irra runt ensam i skogen.

Tomcaten

Aktiv medlem
Kul!

Jag kanske kommer men blåser det horisontellt och är plus 3 grader så vågar jag inte bege mig ut.

Bikzz

Aktiv medlem
No, det funkar inte, det är ju då som man handlar dom sista julklapparna...

Örjan Lax

Aktiv medlem
Karin_P sa:
Hursomhelst avgår en julaftonsrajd från HBB i ottan kl 9, så att alla hinner hem och spola gegget av sig i tid för att hinna med jullunchen med faster Agda och sysslingarna, eller fly fältet, eller köpa sista julklapparna, eller se Arne Weise tända ljuset, eller vad som nu står på schemat för dagen.
Tyvärr är ju Arne död. 😢

Men hade förövrigt gärna hängt på om jag hade bott i Stockholm. Hoppas ni får lagom bra väder ni som kör! 😎

Karin_P

Aktiv medlem
Tomcaten sa:
Kul!

Jag kanske kommer men blåser det horisontellt och är plus 3 grader så vågar jag inte bege mig ut.
Ser bra ut hittills. 2 grader och varken regn eller blåst. Bara oändligt mycket gegg...bottenlöst klet som sugit upp tre månaders samlat regnande, och som bara väntar på att kasta sig upp från marken och smeta sig fast på allt som rör sig.

8136D7C9-DD51-4F26-AFA8-A6F33A353893.jpeg

Der Kaiser

Aktiv medlem
Julglittertrådarna på cyklarna kommer se ut som taggtråden på verduns fält.
Julstämning!

Karin_P

Aktiv medlem
Kan jag räkna med att få sällskap imorrn?
Om så är fallet tar jag med mig hembakt och kaffetermos.

Om så inte är fallet tar jag mig en egen tur härhemma i norrort istället (eller skiter i cykling och stannar hemma i soffan och överdoserar knäck hela dagen).

glitch

Aktiv medlem
Jag är nog på, men 9? Då har solen knappt masat sig upp. Tror 9.30 är bättre. Slipper gärna pannlampa😀
Ska bara synka familjen.

Karin_P

Aktiv medlem
Jag har en ordentlig bit att cykla hem från Hellas och en lika ordentlig bit att cykla vidare till julfirandet, därav den tidiga timmen.

Men det var lite väl tveksam uppslutning i år, så jag hoppar Hellas och tar jag mig en sväng på Nick imorrn istället.

glitch

Aktiv medlem
När kör du nick karin? Kan tänka mig masa mig dit. Så går det lite mindre tid också.

Spindelbenen

Aktiv medlem
Fan, skulle ha skrivit här tidigare. Jag drar nog ut 09.00 i Hellas i morgon. Måste vara hemma igen 10.30.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer