[Kalender] Happyride Tekniskt

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum

EST

Aktiv medlem

1 EST

2 Carl pedal

3 JanneS

4 tpn inte

5 ratzzer

6 Mikael Rönneshyttan

7 ellfant

Senast ändrad:
Inget farligt men japp bara sten å rötter å jättefint att köra ht! Inget flyt eller så. Ingen grus men massa fallna träd å branta trappor. Inget vanligt ställe?

Alltså, tekniskt är kul men bära cykel är löjligt tråkigt. Hur mycket bära handlar det om? Var 5:e minut eller några enstaka gånger över dagen, om ni som cyklat där tidigare skulle gissa?

Ämmm ja man får inte bära långt , men jo på vissa ställen helt klart. Men det är kul där bara man inte förväntar sig att man ska kunna cykla flera kilometer i sträck :)

tpn sa:
Är det fullfacekruka och ryggplatta som gäller?

Nej för fan här går det långsamt inga utförslöpor. Jag kör med vanlig hjälm knäskydd å platta i ryggan. Krampus hade missuppfattat vart vi skulle köra när vi var där förra året å hade fullface på dig å satan vad det rann om han?

Ja kollade just på väderprognosen å den har ju verkligen varit upp & ner hela veckan, just nu ser det ut att uppehåll :)
Hoppas verkligen det för det är så jäkla fin natur där så jag vill verkligen cykla på lördag!!!!!!

Laddar fin mat öl styre åt risers ? kan ju inte gå illa imorgon!

Bilagor

• FB_IMG_1466191977861.jpg
    FB_IMG_1466191977861.jpg
    348.6 KB · Besök: 27
Jaha, det ska ju bli jättekul!

Vädret låter lovande. Fåglarna kvittrar och då spöregnar det inte iallafall men orkar inte titta ut än.

Cykla!

Sen ska jag berätta om min nya livsåskådning - Cyklism. Mmm, det är inte vad man tror.

Fasiken vad kul det var! Är så cp-trött i kroppen nu.

Mongoliet att vi blev hotade med polisanmälan av tanten som jobbade där för att hon trodde det var cykelförbud. Tji fick hon när hon ringde till länsstyrelsen.. Det är nog inget stort problem med cyklister i dom skogarna pga terrängen, är ju inte riktigt cykelvasastig. Snarare skitkul stig!

camera-p.jpg

Grilla lite efter ett skitgott bad

Tillbaka
Topp