Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Klart trevligt med cykling på julafton! Ska kolla med min dotter som fyller ett då och resten av familjen som vi alltid firar jul med från lunch om det är ok ????
Sist jag körde julafton åkte jag av våta fötter spången, gick igenom isen och fick vinterkräken på kvällen.
Skäl nog att göra ett nytt försök.
Emellertid än så länge uppbokad på morgonen, kanske kan tomte ge bort några cykeltimmar.
Håller på omförhandlar för fullt, inget klart än, värre än värsta G20 klimatmötet det här men jag ger inte upp hoppet. Om man ändå fick snurra några stigsnuttar på självaste julafton!
Återkommer under morgondagen.
Tack för idag!
Mina motljusbilder med solen silandes mellan trädstammarna och glittrandes i julgranskulorna blev mest ett svartaktigt blurr. Mycket finare i verkligheten!
Ja var ute både julafton och juldagen, julafton var det mest lättcyklade. Mindre snö, mindre halka och inte lika kallt som juldagen. Kul teknikträning!
Calitroll, jag är teknikanalfabet så jag tänker inte försöka mig på något, men om du hittar mig på Strava borde du kunna se spåret. Leta efter Karin Pehrson.
Annars kan du ta en kartsnutt över sicklaskiftet plus närområdet kring hellas, valfri spritpenna, blunda och dra pennan kors och tvärs över kartan i 25 sekunder.
Det borde bli rätt exakt =)