Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjenare! Vilken svårighetsgrad går ni efter? Väljer ni bara de mest tekniska och brantaste lederna eller varierar ni med enklare leder också? Jag kanske hakar på antingen imorgon eller onsdag men behöver veta detta först. Svarta och orangea leder är för svåra för mig, röda är nog på gränsen men har klarat några enstaka. Gröna och blåa kan jag cykla utan att kliva av cykeln.Blir nog sista veckan vi kan köra utan pannlampa...
Hej MegamackTjenare! Vilken svårighetsgrad går ni efter? Väljer ni bara de mest tekniska och brantaste lederna eller varierar ni med enklare leder också? Jag kanske hakar på antingen imorgon eller onsdag men behöver veta detta först. Svarta och orangea leder är för svåra för mig, röda är nog på gränsen men har klarat några enstaka. Gröna och blåa kan jag cykla utan att kliva av cykeln.
Kanonbra att du visade mig det här! Tack ska du ha! ?Hej Megamack
De två gånger jag varit med har det varit mest gröna och blå och någon röd:
Tror det var första gången så sa Martin "vi fokuserar på utförskörning"...men precis som jag anade medförde detta även en del uppförsbackar...
jag hade ungefär samma funderingar innan. Min observation från verkligheten var att det var lite utmanande, jäkligt jobbigt ärligt talat, men fantastiskt skoj och utvecklande!Kanonbra att du visade mig det här! Tack ska du ha! ?![]()
Min logg kom upp efter en natts sömn. Gissar att Trailforks hade serverproblem. Men tack ändå!
Har fått ett par sånna också, hur får man lättast "ut" fälgen igen? Bända med en polygrip?Visa bilaga 511263
Blev en kort tur för mig igår. Ser inte mycket ut för världen men fälgen har fått en viss äggliknande form...
Japp, Hardtail tar hårt på bakhjulet. Var på det lilla droppet i slutet av mastrajd när man åker in i skogen från hällarna. Måste lyckats träffa en vass sten perfekt :(Trots CushCore alltså? (Mån|Ons)dagsride är hårt mot de hårda...
Är ingen expert men kan tänka mig att man kanske försiktigt kan bända det utåt om man bara har små veck i fälgkanten. Dock är hela fälgen deformerad i mitt fall och intryckt. Närmaste fyra ekrarna hänger helt löst.Har fått ett par sånna också, hur får man lättast "ut" fälgen igen? Bända med en polygrip?
Ah, nedre mastrajd antar jag? Finns en jobbig sten där. Det är till att veta var den finns innan alternativt ha låg fart och styra eller hög fart med hopp som gäller... Lagom fart ut från hällen över stenen är en fälgkiller...:-(Japp, Hardtail tar hårt på bakhjulet. Var på det lilla droppet i slutet av mastrajd när man åker in i skogen från hällarna. Måste lyckats träffa en vass sten perfekt :(
Visa bilaga 511263
Blev en kort tur för mig igår. Ser inte mycket ut för världen men fälgen har fått en viss äggliknande form...