Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 200 km Barkarby 2025-05-17, Grus
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inget betalkonto på sidan men jag tror du behöver ett gratiskonto. Ride with GPS har gjort om sidan sedan förra året då det var lätt att spara rutten till sina egna planerade rutter. Nu finns det en funktion spara till enhet som har fungerat för mig.Hej,
Hur lödda man ned kartan?
Måste man ha ett konto hos Ride with GPS?
Det är enkelriktat runt den platsen och det blev så med rutt-programmet.Även här ser det rackarns awkward utVisa bilaga 768973
Vad har du för grupp?Min bakbroms befanns alldeles nyss helt obrukbar. Det går att dra handtaget ända till styret utan något mottryck från bromsen. Handtaget är sladdrigt.
Har surrat in handtaget mot styret i hopp om att ett ev bakflöde ska hamna rätt.
Start i fara
SRAM rival hrdVad har du för grupp?
Jag har luftningskit om du vill så kan vi försöka?SRAM rival hrd
Jag har luftningskit och ska pröva imorgon. Tyvärr har jag jobbig historik med bromsen och har fått byta pistong två gånger. Värst är om packningen har gått och pistongen har låst sig.Jag har luftningskit om du vill så kan vi försöka?
Tips från coachen: Fortsätt inte på det spåret.Visa bilaga 769532
Tog tid 30min punkastopp efter 5 km
Börjat regna en del nu, rullar från Arlanda kontrollen nuÄr det torrt norr om stan?
Här i Nacka regnar det ordentligt.
Haha vadå missade ni stigen alltså?! Nä vi var också lite frågande, vände tillbaka efter lite funderande där vi kom ifrån men fortsatte rakt ner på Törndalsvägen tills vi kom ut uppe i toppen nästan på backen, Mälarvägen ovan Eds k:a.Hur gjorde @MrGunnar med följe vid 178,4 Km?