Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 200 km Barkarby 2025-10-18
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Livet är orättvist.Hade planerat köra denna fina runda men dras med hälsporre sedan 30 milaren för några veckor sedan. Verkar dumt att göra typ samma sak igen innan det läkt ut. Är sur för att jag fått det pga cykling. Ska det verkligen vara så här!?
Denna tejpning har hjälpt mig när jag haft problem, köper tejpen på biltemaHade planerat köra denna fina runda men dras med hälsporre sedan 30 milaren för några veckor sedan. Verkar dumt att göra typ samma sak igen innan det läkt ut. Är sur för att jag fått det pga cykling. Ska det verkligen vara så här!?
finns en variant för dig med https://www.google.com/search?sca_e...AIHYcIBCEQ0pQJegQICxAB&biw=1920&bih=911&dpr=1Jag har fått en cysta
Nä. Livet är orättvist.
Jag har också fått fotproblem till följd av cyklingen. En böld på innersidan av foten. Tydligen är det en "ganglion", en vätskefylld cysta som ska vara ofarlig, men gör lite ont emellanåt. Jag cyklar ändå, går hyfsat bra om använder min äldsta skor som inte trycker mot så mycket. Men vet inte om borde egentligen om den nu ska försvinna av sig självt
Denna tejpning har hjälpt mig när jag haft problem, köper tejpen på biltema
DNF efter 70 km. Växelvajer av.