[Kalender] Randonée 200 km Bromma 2025-04-27

Det händer mycket i Randonneur Stockholm nu, framförallt har vi gått över till att helt använda digitala stämpelkort via e-brevet.

Det ser redan ut som att vi blir ett gäng på premiären från nya startplatesen i Bromma på söndag och vill man hänga med görs anmälan här!

Det här var en fin tur. De 4 första milen tråkig cykelbana uppvägdes av den centrala startplatsen. Omväxlande med och motvind.

Var det @KjellF vi mötte på på cykelbanan mot Vårby (vår riktning) i höld med Flemmingsberg? Kul isåfall!

Första gången jag cyklat ekerö på några år. Den nya cykelbanan är ju faktiskt ganska bra!

Ett helt gäng, många med Rapha-kläder? I så fall kan det ha varit mig ni mötte. Jag var i Södertälje på ett möte och cyklade sedan Järna-Södertälje-Vällinge-Flottsbro-Huddinge.

Ett helt gäng, många med Rapha-kläder? I så fall kan det ha varit mig ni mötte. Jag var i Södertälje på ett möte och cyklade sedan Järna-Södertälje-Vällinge-Flottsbro-Huddinge.
Vi var 5. 3 rapha kittade tror jag. Det var Brian som kände igen dig om det nu var du med gul väst och väska bak.

Kul att ses isåfall! Alla hälsar

Japp skarpgul tröja och sidoväska bak med civila kläder. Skoj att det var ni jag undrade över gruppen, alla organiserade träningar brukar börja på förmiddagen på helger och ni hade allt för blandad klädsel för att vara en klubb.

Tillbaka
Topp