Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 300 km Barkarby 2025-04-18, Vamos ala Öregrund
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skumt. är detta du?Anmäld men fick internal server error från ebrevet när jag skulle anmäla där. Fick mejl med uppgifter men fungerade inte att logga in med.
| 1001 | Lidström | Anton |
Jag har fått det mejlet med användarnamn och lösenord och tidigare har det inte fungerat att logga in men nu gick det. Allt i sin ordning då.skumt. är detta du?
HAr du fått motsvarande mail så står ditt för loppet unika användarnamn 4 siffror, i detta lopp 1001. om det är du ovanför
1001 Lidström Anton
Sedan har du för loppet unika Lösenorder, 5 siffrot
De här uppgifterna blir nya för varje lopp.
Visa bilaga 762994
Det enklaste är att ladda ner gpx-filen till datorn och föra över till enheten. Eller laddar upp filen i Komoot så det kommer direkt till enheten därifrån, förutsatt att enheten klarar det.Anmäld.
Det tog en god timme att få in rundan i Wahoon. RWGPS är onödigt bökigt ibland tycker jag.
Jag fick till RWGPS-Element API så det synkar automagiskt numera.Det enklaste är att ladda ner gpx-filen till datorn och föra över till enheten. Eller laddar upp filen i Komoot så det kommer direkt till enheten därifrån, förutsatt att enheten klarar det.
Skönt för sjusovare då.Fördelen med Ebrevet är just att man kan stämpla igång sig själv upp till 1 timme efter start.
Fördelen med Ebrevet är just att man kan stämpla igång sig själv upp till 1 timme efter start.
checka in innan start är lämpligt så det är klart och allt funkar, stressigt att göra det när starten går. OCh officiell starttid är den som gäller, dvs cykla inte före starttiden :)Men om man checkar in på start innan officiell starttid så är det officiella tiden som räknas?
På flyget checkar man ju in hemifrån.Men om man checkar in på start innan officiell starttid så är det officiella tiden som räknas?
Du kan göra samma här.På flyget checkar man ju in hemifrån.
Backlurabon är inte ok, gick nyss hem från jobbet. kan bli DNSAnmäld. Mest för att jag saknar karaktär. @Fjärdebrunn kan öppna mitt korttidsboende.
@NotReallyGunde Aj fan Sture. Men du vart skickar man pengar för start? Kunde inte se någon info .
Ohh det nya "svartrace"!Officiellt är anmälan via rando webben stängd. Jag gjorde inofficiell anmälan via ebrevet.org.
Tänk Ötzi, fast baklänges.Jag har lagt in cykelspåret från Spånga till Barkarby i gepe-essen. Skulle utan tvekan irra bort mig annars.
Det kan hända ändå förresten.
Tack, men det låter som ett recept för navigeringskatastrof när jag är inblandad.Tänk Ötzi, fast baklänges.
Jag har lagt in cykelspåret från Spånga till Barkarby i gepe-essen. Skulle utan tvekan irra bort mig annars.
Det kan hända ändå förresten.
Det är väldigt simpeltTänk Ötzi, fast baklänges.
Inloggad tack.@Fjärdebrunn @Beerfot kollar ni så ni kan logga in på ebrevet, och komma åt loppet.
En öl skulle sitta fint men det kräver att det finns någon där när jag kommer.Nu till det viktiga.
Vi dricker väl öl på hotellet efteråt?
Lite samma härEn öl skulle sitta fint men det kräver att det finns någon där när jag kommer.