Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonee 600 Barkarby 2024-07-13
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klart intressantDå Pendeltågen är inställda finns en alternativ start och målgång i centrala STHLM som kan aktualiseras om det finns behov.
aha, det fanns ett till ställe man kunde redigera på.Det är lite förvirrande att rubriken på tråden indikerar att evenemanget äger rum på lördagen den 20 juli och att i det första inlägget står det att händelsen kommer att gå av stapeln den 13 juli. Jag gissar friskt att det är den 13 juli som gäller.
Grusväg vid Tullgarn får du gärna visa.Jag kanske cyklar från Stockholm samma dag och ser att min planerade väg sammanfaller med randoruttenm mellan Flemingsberg och Nyköping bortsett från att jag undviker grusvägen vid Tullgarn.
Ja rutten har hoppat när jag har justerat längre söderut.Om man tar denna punkt
Visa bilaga 711106
och tittar in på vägen söderut i streetviewen ser det ut så här:
Visa bilaga 711107
Var alltså i alla fall i maj i fjol grusväg.
Nja, var ju @AlbertH som påpekade det. Jag gjorde bara en koll då jag var lite nyfiken. Ära den som äras bör.Ja rutten har hoppat när jag har justerat längre söderut.
Tack för att du såg det.
det ska ju se ut såhär
Visa bilaga 711475
tack Albert!Jag kanske cyklar från Stockholm samma dag och ser att min planerade väg sammanfaller med randoruttenm mellan Flemingsberg och Nyköping bortsett från att jag undviker grusvägen vid Tullgarn.