[Kalender] Randonée 600 km Barkarby 2025-05-24, Rättvik T&R

Jag roas nog lika mycket åt deras beteende i flocken, som dom åt gubben med hål i blicken som byter strumpor
1000035308.webp

Dnf efter 49 mil. Strax efter Krylbo började knät spöka i motlut och vart värre i motvinden på fälten. Har viktigare saker om 3 veckor än att slita ut mig nu. Fick tag i sonen som mötte upp.
49 mil vart det, typ otränad för cykling så ändå helt ok.Visa bilaga 771012

Bra kämpat och vist att bryta istället för att göra saker sämre!

Flög du fram på dina nya (halv)lätta hjul?
Gamla tunga hjulen tyvärr.. Funderade kvällen innan att montera nya däck på dom nya lätta. Men av sinnesro och valde jag att låta bli.
Edit.
Eller, jag monterade däcken, ett par 35mm 5000AS. Det såg riktigt mumma ut och mätte 36,5mm, men jag vågade inte köra ett par helt nypoppade däck på en 600. Hade gärna som minst pendlat på dom en dag så jag vet att det håller som det ska. Fan livrädd för att stå i regn eller nattkyla och behöva bråka med TL-fail & slangar

Senast ändrad:
Gamla tunga hjulen tyvärr.. Funderade kvällen innan att montera nya däck på dom nya lätta. Men av sinnesro och valde jag att låta bli.
Edit.
Eller, jag monterade däcken, ett par 35mm 5000AS. Det såg riktigt mumma ut och mätte 36,5mm, men jag vågade inte köra ett par helt nypoppade däck på en 600. Hade gärna som minst pendlat på dom en dag så jag vet att det håller som det ska. Fan livrädd för att stå i regn eller nattkyla och behöva bråka med TL-fail & slangar
Fegt!

Tillbaka
Topp