[Kalender] Randonée 600 km Barkarby 2025-05-24, Rättvik T&R
Nästan att man blir lite avis!Falun. Jag tajmade en buss med bollsportssupportrar på Max..
Justerar kläder inför natten och äter något varmt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nästan att man blir lite avis!Falun. Jag tajmade en buss med bollsportssupportrar på Max..
Justerar kläder inför natten och äter något varmt
www.instagram.com
Bara slutspurten kvar. Heja!
Galet starkt att trycka 600k solo på sub 24h!Visa bilaga 770949
![]()
Titta på den här händelsen av Magnus Eweman på Instagram innan den försvinner.
666 följare, 1,498 följer, 1,538 inläggwww.instagram.com
Starkt kört! Vinden igår var inte att leka med.Visa bilaga 770949
![]()
Fan jag är helt kaputtci benen. Ingen kraft alls. Men 150 på 11 h ska jag väl överlevaDu ser ju helt oberörd ut. Dags att börja ta i!?![]()
Jäklar vad starkt kört. Bra i form inför sommarens lilla turVisa bilaga 770949
![]()
Dnf efter 49 mil. Strax efter Krylbo började knät spöka i motlut och vart värre i motvinden på fälten. Har viktigare saker om 3 veckor än att slita ut mig nu. Fick tag i sonen som mötte upp.
49 mil vart det, typ otränad för cykling så ändå helt ok.Visa bilaga 771012
Bra kämpat och klokt beslut.Dnf efter 49 mil. Strax efter Krylbo började knät spöka i motlut och vart värre i motvinden på fälten. Har viktigare saker om 3 veckor än att slita ut mig nu. Fick tag i sonen som mötte upp.
49 mil vart det, typ otränad för cykling så ändå helt ok.Visa bilaga 771012
Flög du fram på dina nya (halv)lätta hjul?Visa bilaga 770949
![]()
Gamla tunga hjulen tyvärr.. Funderade kvällen innan att montera nya däck på dom nya lätta. Men av sinnesro och valde jag att låta bli.Flög du fram på dina nya (halv)lätta hjul?
Fegt!Gamla tunga hjulen tyvärr.. Funderade kvällen innan att montera nya däck på dom nya lätta. Men av sinnesro och valde jag att låta bli.
Edit.
Eller, jag monterade däcken, ett par 35mm 5000AS. Det såg riktigt mumma ut och mätte 36,5mm, men jag vågade inte köra ett par helt nypoppade däck på en 600. Hade gärna som minst pendlat på dom en dag så jag vet att det håller som det ska. Fan livrädd för att stå i regn eller nattkyla och behöva bråka med TL-fail & slangar