Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Philan sa:Jag kommer också! Har aldrig kört något lopp innan, så ni får vara snälla. :)
micro553 sa:Samma här - skitnervös
Philan sa:Jag kommer också! Har aldrig kört något lopp innan, så ni får vara snälla. :)
micro553 sa:Samma här - skitnervös
GoranS sa:Prognosen just nu: Inget regn, ganska måttliga vindar och inte i närheten av frysgrader i starten.
Kan inte vara korrekt, det är ju ingen misär alls. Prognosen måste ha fel.
Pocketfulofcash sa:Funderar om det är enklast att ta pendeltåget, hoppa av i Sollentuna och cykla sista biten till start om man kommer från Uppsala. Någon mer från Uppsala som planerar att köra?
Pocketfulofcash sa:Funderar om det är enklast att ta pendeltåget, hoppa av i Sollentuna och cykla sista biten till start om man kommer från Uppsala. Någon mer från Uppsala som planerar att köra?
IngvarW sa:Newbien är och yrar om samma gamla vanliga lumparminnen med lumparkompisar i Norrland i helgen så missar tyvärr...
neron sa:IngvarW sa:Newbien är och yrar om samma gamla vanliga lumparminnen med lumparkompisar i Norrland i helgen så missar tyvärr...
Meh! Där sprack min strategi... hade ju tänkt ta rygg på Sumocyklisterna!
kitzblitz sa:Jag förstår inte vad problemet med pendeltåget ska vara: den går enl. sl.se till Spånga och därifrån är det några minuters cyckling till starten. Det kommer t.ex. en till Spånga kl 07.10.
Ser fram emot rundan!
nypan sa:Kan gladeligen meddela att även jag själv kör trots avsaknad av ben men i lugn och fin takt.
På lördag sker också slutstämplingen på Lilla Barkarby - ordningen är återställd :-)
Vädret verkar ju också bli bra och en kaffe och glass vid stämplingen vid Skoklostermacken blir nog bra innan man rullar tillbaka till Barkarby.
Det här ska bli kul!
GoranS sa:Total avsaknad av ben, men skapligt väder. Hm, blev svårt det här ...
nypan sa:GoranS sa:Total avsaknad av ben, men skapligt väder. Hm, blev svårt det här ...
Nu har du ju skrivit X antal gånger i tråden.
Vi ses på lördag.
GoranS sa:nypan sa:GoranS sa:Total avsaknad av ben, men skapligt väder. Hm, blev svårt det här ...
Vi ses på lördag.
Äh, att bladdra på i brevttrådar utan att cykla har jag gjort många gånger förr. Har inga hämningar där. Men, kör i vinn då, jag ger det ett försök. Fort kommer det dock inte att gå. Får satsa på att hitta något riktigt njutargäng. I värsta fall får jag väl bryta i Häggvik och ta pendeln!
S.Englund sa:GoranS sa:nypan sa:GoranS sa:Total avsaknad av ben, men skapligt väder. Hm, blev svårt det här ...
Vi ses på lördag.
Äh, att bladdra på i brevttrådar utan att cykla har jag gjort många gånger förr. Har inga hämningar där. Men, kör i vinn då, jag ger det ett försök. Fort kommer det dock inte att gå. Får satsa på att hitta något riktigt njutargäng. I värsta fall får jag väl bryta i Häggvik och ta pendeln!
Jag tycker det skulle vara värt hela resan till Barkarby att få vara med och ge Göran ett bra läge inför skyltspurten.
Fjärdebrunn sa:Jag körde ett sista pass hem i snålblåst och duggregn över några förortsmil i söderort på järnkorset. Det gjorde mest ont att hålla tempo.
Ska bli skönt med väder och lättad plast mellan benen på lördag.
När blir rundan klar för download Nypan?