NotReallyGunde
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km - Barkarby 2023-10-14
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det har varit 2st rejäla regn/hagelstormar över Järfälla idag, hur går det för er på banan?
Jag har kört samma upplägg två gånger och instämmer till fullo. Första gången var Uppsala 400 förra året, andra var MSR 1200 i år.Lite fler blandade tankar...
När det regnade som mest önskade jag att jag hade valt att ta med mina neoprencykelhandskar, men jag hade nog behövt en hel våtdräkt egentligen.
Förra året packade jag minimalt med extrakläder. Rätt nöjt med att ha en hel torr uppsättning civila kläder med mig den här gången.
Den här extra hotellnatten känns just nu värd pengarna. En varm dusch direkt efter loppet är i sig värd ganska mycket. Skönt att slippa stressa till ett tåg inne i city och sen sitta där och frysa kanske två timmar.
Tvärtom, det var mycket lätt att hålla sig för skratt.Grymt bra trampat av er. Satt i bilen nör hagelskuren dundrade in. Måste varit svprt att hålla sig för skratt