[Kalender] Randonnée 200 km, Bollnäs – Byar och backar

GoranS sa:
Låter som en lyckad premiär för Bollnäsrandonnerandet!

Sen undrar man ju lite stilla hur det gick för Gävlebons bilnyckel. Fick den återse sin ägare?

En fundering inför kommande år: Nu gick det 20-milare i både Uppsala och Bollnäs samma dag. För t.ex. Gävlebor kan man tänka sig att båda orterna är av intresse. Om det fortsätter 2020 med Bollnäslopp skulle man kanske försöka se om man kan lägga kalendern så att man undviker krockar och ger t.ex. gästrikebor ett större utbud av datum med randolopp inom hyggligt avstånd hemifrån.

Jo, han fick tillbaka nyckeln. En kul detalj var att bilnyckeln till den andra gävlebilen låg inlåst i den första.

Jag hörde faktiskt av mig till Per Eric för att synka datumen, men i sista stund, efter att jag skickat in datumen för Bollnäs, så ändrade Randonneur Sthlm sitt datum för Uppsala 200. Så kan det gå. :-)

Ah, du var alltså minst ett halvår före mig i tanken. Känns som jag tog begreppet trögtänkt till en helt ny dimension!

Fantastiskt arrangemang ! Roligt och cykla alla vägarna hemmavid.

Fick man äntligen lite träning i benen. Nu är det bara fortsätta. 30 milaren nästa! Får ordna en racer till grannen tills dess ?.

Var nära att tappa en av sadelbultarna mellan Segersta och mohed, i stressen att få komma till Söderhamn och köpa sig en kaffe så drog ja fast sadeln och tänkte inte mer på det. Fick grymt ont i knät sista 5 milen. Såg sedan när ja kom hem att sadeln satt 2,5cm för långt bak ?.

Tillbaka
Topp