Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km, Södertälje 2021-06-19
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men loppet går ju dagtid! ;-)Vad är en bal på slottet när man får jobba natt hela helgen.....
Det är finare i Hälsingland! Garanterat jobbigare också ?hmmm hade ju tänkt att cykla i Bollan, så kommer detta...
Det är finare i Hälsingland! Garanterat jobbigare också ?
Jo liten biltur och hotell blir det då. hade dock gärna sluppit H2O från himlenGaranterat jobbigare att ta sig dit och hem i alla fall!
Ska du köra?Äntligen kan man hoja runt med ett litet gult kort i ryggfickan! :-)
Vissa år så har en del slott varit stängda varför många har nödgats att ha med sig egen champagne och tilltugg.Det blir premiär för mig på slottsrundan. Var det här man skulle ha med ostron och champagne?
Med glädje! :-)Ska du köra?
Här på västkusten får vi alltid det vid målgången ;-)Det blir premiär för mig på slottsrundan. Var det här man skulle ha med ostron och champagne?
Är västkustrandonnörerna så svårflörtade att det behövs mutor för att få dem att ställa upp? ?Här på västkusten får vi alltid det vid målgången ;-)
Det måste vara vädretÄr västkustrandonnörerna så svårflörtade att det behövs mutor för att få dem att ställa upp? ?
Du har missförstått. Det står ju att det är vid målgången, dvs det är för att få dem att gå i mål det behövs mutor.Är västkustrandonnörerna så svårflörtade att det behövs mutor för att få dem att ställa upp? ?
Förstår inte distinktionen. Om man startar går man väl i mål. Eller menar du att göteborgare är veklingar som kan tänka sig att bryta?Du har missförstått. Det står ju att det är vid målgången, dvs det är för att få dem att gå i mål det behövs mutor.
funkar för mig till Ride weather då brukar Garmmin funkaJag får inte gpx-filen att funka. Wahoo tycker den är invalid file. Den skrivs ut som txt när jag klickar.
synd ändå, blir så roligare att äta glass när fingrarna inte vill hålla i glassen riktigtMonterade även pinnar, har haft lite strul med karpaltunneln så hoppas att jag får behålla känseln i händerna
Jag får inte gpx-filen att funka. Wahoo tycker den är invalid file. Den skrivs ut som txt när jag klickar.