[Kalender] Randonnée 200 km - Södertälje 2021-12-11

GoranS

Aktiv medlem
Om jag minns rätt har det en eller par gånger tidigare varit så att det funnits lopp inplanerat i december som inte blivit av p.g.a. svagt (läs noll) intresse. Det är nog sämsta månaden för brevetcykling i Stockholm, möjligen tillsammans med februari. I detta fall kan man ju tänka sig att vädret kan ha påverkat också. Att starta i nollgradigt och regn kan inte vara så kul:
1639041674799.png

Mange.

Aktiv medlem
En decemberbrevet skulle nog locka fler i mellandagarna som skrapar ihop kilometrar till rapha500.

MrSthlm

Aktiv medlem
Det är lugnt, jag är inte säker på att jag skulle ställt upp ändå, blir kanske en grusrunda eller mer sannolikt lite Zwift istället. 😉

GoranS

Aktiv medlem
En decemberbrevet skulle nog locka fler i mellandagarna som skrapar ihop kilometrar till rapha500.
Kan ju vara något att fundera på inför planeringen till nästa randoår. Sen hänger det ju på att någon arrangör är intresserad också.

Har en vag känsla att Uppsala kan ha haft ett brevet inplanerat i mellandagarna något år men med noll uppslutning. Ta dock det med en skottkärra salt för mitt minne är rätt luddigt.

BJS

Aktiv medlem
Jag ordnade en 100km inofficiell klen ötzi. Det är nog lämpligare för många klenisar. 20 eller 30 mil för riktiga ötzi är lite tufft för många i vintermörkret...

Finns det tid så kanske ta upp den i år igen?

Topp