Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km - Uppsala 2023-05-06
Längst fram och längst bak på varje vagn finns det plats att ställa cyklar. Kommer bli tajt där tror jag, många brukar ta pendeln till Uppsala.Halloj! Tänkte begå Rando-debut i och med detta lopp. Tar tåget från Stockholm, närmare bestämt södra station 07:05. Är det någon här som gör mig sällskap på resan till Uppsala 😀 Och kanske vidare under själva loppet. Såhär ser min cykel ut, så kanske nån känner igen mig på tåget. Hur funkar det egentligen att åka tåg med cykel är det speciella vagnar? Tips mottages tacksamt, så man inte bommar på en sådan formalitet 🤣
Ok, tack! Är normalt tidsoptimist så vi kanske hamnar på samma tåg ändå 🤣Längst fram och längst bak på varje vagn finns det plats att ställa cyklar. Kommer bli tajt där tror jag, många brukar ta pendeln till Uppsala.
Jag är lite mer tidsoptimistisk och tar 7,35.
Just det här loppet gjorde jag min randodebut på för ganska många år sen nu, och jag blev fast direkt! Det är ett fantastiskt fint lopp.Halloj! Tänkte begå Rando-debut i och med detta lopp. Tar tåget från Stockholm, närmare bestämt södra station 07:05. Är det någon här som gör mig sällskap på resan till Uppsala 😀 Och kanske vidare under själva loppet. Såhär ser min cykel ut, så kanske nån känner igen mig på tåget. Hur funkar det egentligen att åka tåg med cykel är det speciella vagnar? Tips mottages tacksamt, så man inte bommar på en sådan formalitet 🤣
Tack för lyckönskningarna! Det låter ju lovande 😊 Är sjukt taggad faktiskt, ser också ut som det blir ett ganska stort gäng som kör👍Just det här loppet gjorde jag min randodebut på för ganska många år sen nu, och jag blev fast direkt! Det är ett fantastiskt fint lopp.
Lycka till!
Hur i hela friden ska du hinna upp till kl 9Jag cyklar förmodlingen upp, om någon vill suga hjul lämnar jag kallhäll senast 615
65km tar knappt 3 timmar..Hur i hela friden ska du hinna upp till kl 9?
Visa bilaga 623988
Hoppas ni får en solig och trevlig runda!
Check out this route on Strava: https://www.strava.com/routes/2960031186844131532 — till uppsalaHur i hela friden ska du hinna upp till kl 9?
Visa bilaga 623988
Hoppas ni får en solig och trevlig runda!
Helt rätt, därav den fnissande gubben.65km tar knappt 3 timmar..
Låter som en skön uppvärmning och vädret ser ju helt strålande ut.Check out this route on Strava: https://www.strava.com/routes/2960031186844131532 — till uppsala
62km knappt. Räknar med att ta det lugnt och hinna på 2:30