Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200KM Uppsala (PREMIÄR!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Prognoserna går åt det sämre hållet. Regnvädret skulle enligt tidigare prognoser ha dragit förbi under natten. Nu verkar det finnas risk för att det kommer att hänga kvar på morgonen. Får bli ett beslut i morgon bitti, för det är väl den vanliga 48-timmarsgränsen som gäller för anmälan!?
GoranS sa:Kittat för Sverigetempot redan? ;-)
GoranS sa:Vänta? Detta är ju TÄVLING! ;-)
GoranS sa:Insåg precis att pendeln kommer till Uppsala redan 8.04. Undrar om man ska hoppa av i Knivsta och fördriva lite av tiden med att cykla sista biten upp!?
GoranS sa:Är biten parallellt med 288:an i Skeberga asfalterad? På google streetview ser det ut att vara grusväg. Inget problem, men minskar risken till förvirring om inte vägen man tror ska vara grus är asfalterad.
torch sa:GoranS sa:Är biten parallellt med 288:an i Skeberga asfalterad? På google streetview ser det ut att vara grusväg. Inget problem, men minskar risken till förvirring om inte vägen man tror ska vara grus är asfalterad.
Har för mig att Cyklot B nämnde att det var grus längre upp i tråden. För övrigt, utifrån en snabb kartkoll verkar varken Skeberga-gruset eller Vattholma-gruset innebära nån vidare genväg kontra alternativa vägarna, eller tänker jag fel?
Bengt-re sa:Lita på prognoser har jag också gjort...
Men jag kör paraplytricket. Har jag skärmar, regnjacka, wet lubad kedja och skoskydd så kommer solen att lysa hela dagen!