Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200KM Uppsala
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
svartskägg sa:Vill inte göra er besvikna men det blir nog inte samma runda som i våras utan en ny. Men inget bestämt än. Någon av oss i RS - Uppsala återkommer
IngvarW sa:Gärna stämpling i Örbyhus där brorsan jobbar typ, oj nu skrev jag i tråden. Om inget oförutsett händer kommer vi ett gäng SUMOs..
Bengt-re sa:Oj. Jag har ju skrivit - så nu måste jag ju köra också! ??
Jag beställer uppehåll och medvind, är det oki? (Iofs betyder det ösregn och kuling motvind...)
₩
Peth sa:Bengt-re sa:Oj. Jag har ju skrivit - så nu måste jag ju köra också! ??
Jag beställer uppehåll och medvind, är det oki? (Iofs betyder det ösregn och kuling motvind...)
₩
Tack för det, du!
Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Oj. Jag har ju skrivit - så nu måste jag ju köra också! ??
₩
Tack för det, du!
Har ju inte haft så mycket regn i år, men mycket blåst så regn utan blåst då? ?
Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Oj. Jag har ju skrivit - så nu måste jag ju köra också! ??
₩
Tack för det, du!
Har ju inte haft så mycket regn i år, men mycket blåst så regn utan blåst då? ?
Åt vilket håll hade du tänkt dig blåsten?
IngvarW sa:Bump, inge nytt om banan? Kan det tänkas erbjudas något trevligt avsnitt med dödsgrus? Dvs kan man behöva en CX med lite mer tuffa däck än slimmad lvg-karbångekipage?
Peth sa:IngvarW sa:Bump, inge nytt om banan? Kan det tänkas erbjudas något trevligt avsnitt med dödsgrus? Dvs kan man behöva en CX med lite mer tuffa däck än slimmad lvg-karbångekipage?
Jaha ja, själv håller jag håller tummarna för fina asfaltsvägar, lagom varmt, medvind och sol så att jag får användning för mina fina nya glasögon.
Bengt-re sa:Peth sa:IngvarW sa:Bump, inge nytt om banan? Kan det tänkas erbjudas något trevligt avsnitt med dödsgrus? Dvs kan man behöva en CX med lite mer tuffa däck än slimmad lvg-karbångekipage?
Jaha ja, själv håller jag håller tummarna för fina asfaltsvägar, lagom varmt, medvind och sol så att jag får användning för mina fina nya glasögon.
Det blir nog inte riktigt sååå trevligt, men slipper vi spöregn och orkan är jag nöjd!
Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:IngvarW sa:Bump, inge nytt om banan? Kan det tänkas erbjudas något trevligt avsnitt med dödsgrus? Dvs kan man behöva en CX med lite mer tuffa däck än slimmad lvg-karbångekipage?
Det blir nog inte riktigt sååå trevligt, men slipper vi spöregn och orkan är jag nöjd!
Uppehåll vore fint, och plusgrader.
Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:IngvarW sa:Bump, inge nytt om banan? Kan det tänkas erbjudas något trevligt avsnitt med dödsgrus? Dvs kan man behöva en CX med lite mer tuffa däck än slimmad lvg-karbångekipage?
Vi håller tummarna, men lika bra att planera för motsatsen... 10 oktober i fjol var det minus och svetten bildade snö på utsidan av vindvästen....
Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:IngvarW sa:Bump, inge nytt om banan? Kan det tänkas erbjudas något trevligt avsnitt med dödsgrus? Dvs kan man behöva en CX med lite mer tuffa däck än slimmad lvg-karbångekipage?
Vi håller tummarna, men lika bra att planera för motsatsen... 10 oktober i fjol var det minus och svetten bildade snö på utsidan av vindvästen....
Mysigt! Jag har nu inget emot missär, men det är ju ändå 20 mil – vilket för mig är en respektabel sträcka. Och med mitt gubbcyklartempo kommer det ta sin lilla tid.
nieves sa:Urform (fri tolkning)men tänker nog ändå cykla. Stål, skärmar och breda sulor :)
LofaPope sa:Är banan satt?
Fjärdebrunn sa:LofaPope sa:Är banan satt?
Verkar så http://stockholm.randonneurs.se/wp/uppsala-200-km/
Ser ut att klarna på hemmafronten så en start ser allt mer oundviklig ut. Får nog gå in och anmäla mig.
Skärmcross eller rajser? - Vad tror vi?
Henrik_E sa:Stämmer höjdkurvan på GPSies? Ser rätt konstig ut med störtdykningen mitt i.
Henrik_E sa:Stämmer höjdkurvan på GPSies? Ser rätt konstig ut med störtdykningen mitt i.
Fjärdebrunn sa:Äh, mer spännande utan fastställd runda. Upp till var och en att skramla ihop 200K :)
GoranS sa:Jobbigt att få ihop 200 km om man inte har ett väldigt stort rum som TV:n står i. Dessutom är det väl kutym att det är stämpling i ytterpunkterna på banan vilket torde innebära väldigt många stämplingar om man ska hålla banan inomhus - undrar om de har så stora stämpelkort!?
GoranS sa:Jobbigt att få ihop 200 km om man inte har ett väldigt stort rum som TV:n står i. Dessutom är det väl kutym att det är stämpling i ytterpunkterna på banan vilket torde innebära väldigt många stämplingar om man ska hålla banan inomhus - undrar om de har så stora stämpelkort!?