[Kalender] Randonnée 300 km - Barkarby 2023-09-23

Barkarby Brm300 Vamos a la Öregrund. Datum här på Strava, 16 septemper. På Randonneur Stockholms hemsida är det den 23 september. Är det olika lopp eller nån datum miss? Tack :)

16/9 är det som ligger i kalendern på Randonneurs Sveriges sida så det bör vara vad som är inskickat till fransmännen och därmed också det som borde gälla.

Jag tror att jag skapade denna tråd. Vem som la upp det på Randonneur Stockholms hemsida minns jag inte.

16/9 är det som ligger i kalendern på Randonneurs Sveriges sida så det bör vara vad som är inskickat till fransmännen och därmed också det som borde gälla.

Jag tror att jag skapade denna tråd. Vem som la upp det på Randonneur Stockholms hemsida minns jag inte.
Tack. Hoppas jag kan styra upp lite cykling den 16/9 om allt går som det ska.

Om det ska vara Vamos a la Öregrund ska ju lunch och öl i hamnen ingå. Är det 23/9 kan jag kanske bli pepp. Anmälningstrycket verkar inte riktigt ha tagit fart.

Bör vara 16/9, se ovan. Men inte glasklart. Jag frågade på Strava också men inget svar där ännu. Jag hinner inte få ordning på allt nu till helgen. Hur länge på året anordnas det lopp?

Jag skulle gissa på 23:e eftersom det är klädprovning 16:e. Lite jobbigt att hinna med en trettiomilare till 16:30 för många.

Korrekt datum är den 23/9
av anledning klädprovning och after PBP träff, ni har väl anmält er.

Hemsidan stämmer, har skickat reminder att det ska justeras på randonneurs.se

@GoranS kan du justera datum här på Happy?
@Mange. kan du justera Strava?

oktober kommer också bli revideringar. det var lite extra bonuslopp att ha om det hade behövts inför PBP. man få ju ändra men inte lägga till lopp under Randoåret.

Bör vara 16/9, se ovan. Men inte glasklart. Jag frågade på Strava också men inget svar där ännu. Jag hinner inte få ordning på allt nu till helgen. Hur länge på året anordnas det lopp?
Randoåret tar slut sista oktober så Barkarby kommer ha ett Oktoberlopp, sedan kanske det blir i november.. vem vet :)

oktober kommer också bli revideringar. det var lite extra bonuslopp att ha om det hade behövts inför PBP. man få ju ändra men inte lägga till lopp under Randoåret.
Tusen tack för info! Jag var/är så otroligt laddad för detta loppet. Sen började @Fjärdebrunn yra om lunch med bira och peppen bara ökade. Blev nyfiken på klädprovning och PBP träff.

Happyinformationen är nu uppdaterad.

Framgent tror jag dock att det är bra att gamla avpolletterade styrelseledamöter inte är inne och pillar på information för loppen.

Tusen tack för info! Jag var/är så otroligt laddad för detta loppet. Sen började @Fjärdebrunn yra om lunch med bira och peppen bara ökade. Blev nyfiken på klädprovning och PBP träff.
Jag är ledsen. Sitter i höstregn och får upp flashar från 2018 när 30 glada gled runt i majsol och vårkvitter i tvåled. Käkade pizza och drack, några av oss, innan vi lallade hem i god fart till öl på LB. Inser att det är höst nu och det kan behövas benvärmare, skärmar och lyse…

Jag är lite sugen men det verkar inte vara något vidare tryck på biljettförsäljningen vad jag kan se :)

Har aldrig kört den här rundan förut och det är väl en god anledning. Vädret ser också ut att kunna bli ok. Tror jag måste kolla familjeplanerna om jag kommer loss!

Jag har kört den ett par gånger. Tycker den på många sätt är fin. Har aldrig kört den som hösttur med kortare dagar och stramare väder. Senast jag körde var det ju en riktig pizzaklunga. Vändpunkten är det inga fel på med flera lunchhak i hamnen + en mataffär.

Tyvärr, så länge min rygg lever eget liv får jag avstå start.

Hälsa till Helge och Kristi brud. Det är tradition, såväl dit som hem?

Jag körde den förra året och är anmäld igen. En helt OK runda och inte lika backigt som rundorna från Södertälje.
Jag tycker det blir ett fint avslut på ett randoår.

Jag är lite sugen men det verkar inte vara något vidare tryck på biljettförsäljningen vad jag kan se :)

Har aldrig kört den här rundan förut och det är väl en god anledning. Vädret ser också ut att kunna bli ok. Tror jag måste kolla familjeplanerna om jag kommer loss!
Familjeplaneringen hade tydligen annat än cykling på agendan. Får vänta med denna till nästa år! Ha en fin tur :)

Nu så är de iväg
20230923_075929.jpg

På pendeln hem efter en fin dag ute. Det var ganska kul och det fortlöpte smärtfritt för min del. Lämnade kortet i repan på hotellet. Hoppas det blev rätt. Snubben som stod där hade verkligen ingen susning.
Tyckte det var du på bilden. Du ser ung ut, vad har du köpt?
Inte sett dig på tio år, typ, du såg äldre ut då. Nått är skumt.

Homovadå? Ja, det löser sig förmodligen, och gör det inte det gör inte det så mycket heller. Blev ombedd att skicka in bevis i form av just gps-spår och sådant finns ju på längden och tvären numera
Cyklade du med någon annan? Loggade du ett gps-spår? Då brukar det nog lösa sig gällande homologeringen i alla fall, även om du inte får kortet som minne

Tillbaka
Topp