Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 300 km - Barkarby 2023-09-23
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Hoppas jag kan styra upp lite cykling den 16/9 om allt går som det ska.16/9 är det som ligger i kalendern på Randonneurs Sveriges sida så det bör vara vad som är inskickat till fransmännen och därmed också det som borde gälla.
Jag tror att jag skapade denna tråd. Vem som la upp det på Randonneur Stockholms hemsida minns jag inte.
Randoåret tar slut sista oktober så Barkarby kommer ha ett Oktoberlopp, sedan kanske det blir i november.. vem vet :)Bör vara 16/9, se ovan. Men inte glasklart. Jag frågade på Strava också men inget svar där ännu. Jag hinner inte få ordning på allt nu till helgen. Hur länge på året anordnas det lopp?
Tusen tack för info! Jag var/är så otroligt laddad för detta loppet. Sen började @Fjärdebrunn yra om lunch med bira och peppen bara ökade. Blev nyfiken på klädprovning och PBP träff.Korrekt datum är den 23/9
av anledning klädprovning och after PBP träff, ni har väl anmält er.
Hemsidan stämmer, har skickat reminder att det ska justeras på randonneurs.se
@GoranS kan du justera datum här på Happy?
@Mange. kan du justera Strava?
oktober kommer också bli revideringar. det var lite extra bonuslopp att ha om det hade behövts inför PBP. man få ju ändra men inte lägga till lopp under Randoåret.
Happyinformationen är nu uppdaterad.Korrekt datum är den 23/9
av anledning klädprovning och after PBP träff, ni har väl anmält er.
Hemsidan stämmer, har skickat reminder att det ska justeras på randonneurs.se
@GoranS kan du justera datum här på Happy?
@Mange. kan du justera Strava?
oktober kommer också bli revideringar. det var lite extra bonuslopp att ha om det hade behövts inför PBP. man få ju ändra men inte lägga till lopp under Randoåret.
Tycker du gör ett fantastiskt jobbHappyinformationen är nu uppdaterad.
Framgent tror jag dock att det är bra att gamla avpolletterade styrelseledamöter inte är inne och pillar på information för loppen.
Jag är ledsen. Sitter i höstregn och får upp flashar från 2018 när 30 glada gled runt i majsol och vårkvitter i tvåled. Käkade pizza och drack, några av oss, innan vi lallade hem i god fart till öl på LB. Inser att det är höst nu och det kan behövas benvärmare, skärmar och lyse…Tusen tack för info! Jag var/är så otroligt laddad för detta loppet. Sen började @Fjärdebrunn yra om lunch med bira och peppen bara ökade. Blev nyfiken på klädprovning och PBP träff.
Tack, även om det i så fall bör vara gjorde snarare än gör då jag ju egentligen inte är involverad i vare sig styrelse eller arrangerande.Tycker du gör ett fantastiskt jobb
Familjeplaneringen hade tydligen annat än cykling på agendan. Får vänta med denna till nästa år! Ha en fin tur :)Jag är lite sugen men det verkar inte vara något vidare tryck på biljettförsäljningen vad jag kan se :)
Har aldrig kört den här rundan förut och det är väl en god anledning. Vädret ser också ut att kunna bli ok. Tror jag måste kolla familjeplanerna om jag kommer loss!
Va!? Ingår inte randokalendern i styrdokumenten till familjeplaneringsprocessen?Familjeplaneringen hade tydligen annat än cykling på agendan. Får vänta med denna till nästa år! Ha en fin tur :)
När man trycker in ett TCR i kalendern måste man tyvärr ge upp vissa positioner, randokalendern är en sådan :) Men snart är det ett nytt år!Va!? Ingår inte randokalendern i styrdokumenten till familjeplaneringsprocessen?
ja det börjar 1/11När man trycker in ett TCR i kalendern måste man tyvärr ge upp vissa positioner, randokalendern är en sådan :) Men snart är det ett nytt år!
Tyckte det var du på bilden. Du ser ung ut, vad har du köpt?På pendeln hem efter en fin dag ute. Det var ganska kul och det fortlöpte smärtfritt för min del. Lämnade kortet i repan på hotellet. Hoppas det blev rätt. Snubben som stod där hade verkligen ingen susning.
Haha. Jag var nog bakis den där dagen för typ 10 år sedan.Tyckte det var du på bilden. Du ser ung ut, vad har du köpt?
Inte sett dig på tio år, typ, du såg äldre ut då. Nått är skumt.
På pendeln hem efter en fin dag ute. Det var ganska kul och det fortlöpte smärtfritt för min del. Lämnade kortet i repan på hotellet. Hoppas det blev rätt. Snubben som stod där hade verkligen ingen susning.
Cyklade du med någon annan? Loggade du ett gps-spår? Då brukar det nog lösa sig gällande homologeringen i alla fall, även om du inte får kortet som minne.Magkänslan levererar. Hotellet har slarvat bort korten.
Cyklade du med någon annan? Loggade du ett gps-spår? Då brukar det nog lösa sig gällande homologeringen i alla fall, även om du inte får kortet som minne