Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 400KM Barkarby (nattstart)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Steel is Real sa:Anmäld sen datumet släpptes. Har dock legat däckad i feber sen igår. Mitt primära mål denna säsong är en full randoserie, & detta är sista 40 milaren i kalendern. Om jag missar den är det kört alltså.
Kommer bli en rysare det här. Men hoppas bli frisk & att vi ses på startlinjen!
Jocke77 sa:Steel is Real sa:Anmäld sen datumet släpptes. Har dock legat däckad i feber sen igår. Mitt primära mål denna säsong är en full randoserie, & detta är sista 40 milaren i kalendern. Om jag missar den är det kört alltså.
Kommer bli en rysare det här. Men hoppas bli frisk & att vi ses på startlinjen!
http://randonneurs.se/
Örebro har en 11/8...
IngvarW sa:Jag kör inte pga ANNAT men rundan är ju helt underbar. Mysigt när solen börjar gå upp och man dönar förbi det där kinesiska templet Dragon Gate innan Älvkarleby. Söderut från Sandviken är också fint med kurviga trafikglesa vägar och ganska öppen tallskog.
Vet inte om vi internetcyklister kan räkna med att få en massa uppdateringar från rundan Fjärdebrunn, Sebban73, mfl eller?
Under senaste 60-milaren var det ju tyvärr ganska dåligt med inlägg från oss cyklister.
Steel is Real sa:^Tack!
Jag kollade bara Randonneur Sthlm’s kalender. Det blir Örebro som plan B, om det skiter sig på fredag!
Fjärdebrunn sa:svikare.
bigmollo sa:Fjärdebrunn sa:svikare.
Skyll på mina barn!
IngvarW sa:Hur går det? Har ni käkat ordentligt med pizza till lunch nu??
Granman sa:Blir fin cykelutflykt det här! Men har lite problem. Var ska jag stoppa marmeladmackorna? Och tårtbiten? Ryggfickorna är redan fulla med lördagsgodis ju.
GoranS sa:Förväntar mig en utförlig rapportering ... Lycka till (och undvik älgarna).