Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 600 km - Södertälje 2023-06-10
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rackarns! Vi hade ju en riktigt fin runda förra året ?Det är ju lite surt att jag har familjeaktiviteter den här helgen. Annars hade jag varit given på startlinjen!
Vi senarlägger inte starten men flyttar starten till Östertälje station. Vi får fundera på hur vi gör till nästa år. Men i år kändes detta som bästa kompromissen.Önskemål om att senarelägga starten.
Kan bli svårt för oss som kommer från Stockholm och förlitar sig på pendeln att hinna till starten i tid. Ser bara fördelar med att starta tex kl 08 om man ändå ska cykla i 24h+, en extra timme sömn på morgonen skadar ju inte ?
Yes!Starttid inte anpassad för deltagare från Uppsala, första pendeln hinner inte dit. Känner mig kränkt och hånadNåväl, hotell bokat så nu kör vi!
Ganska odramatiskt. Mellan all igellkottskastning, cykelninjor å annat händeinte så mycket. Vi körde förbi en rävunge och (var jag tror) en skogsmård. Scandic City i Linköping är ett fint hotell och trots att de inte har våffeljärn i frukosten kan jag tänka mig bo där igen. Efter Norrköping cyklade vi ett tag med familjen men vi drog ifrån i den oscarshällsbacken. Vi drog mellanmjölksshots (bokstavligt!) i sillekrog och stämplade in typ 17:42.Hur gick det för team lagom?
@uandt
Cykla och bo på hotell. Låter drömmigt!Ganska odramatiskt. Mellan all igellkottskastning, cykelninjor å annat händeinte så mycket. Vi körde förbi en rävunge och (var jag tror) en skogsmård. Scandic City i Linköping är ett fint hotell och trots att de inte har våffeljärn i frukosten kan jag tänka mig bo där igen. Efter Norrköping cyklade vi ett tag med familjen men vi drog ifrån i den oscarshällsbacken. Vi drog mellanmjölksshots (bokstavligt!) i sillekrog och stämplade in typ 17:42.
Jag kommer faktiskt ihåg ungefär vad jag drömde om. Någon hade konstruerat något fel, därför var jag öm i stjärten, det var något om legobitar i cykelbyxan typ. Det var i alla fall inte mitt fel att det sved lite utan någon annans.Cykla och bo på hotell. Låter drömmigt!