ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] Randonneé - Malmö 400km BRM 7 Maj
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Det är för jävla långt.
Raggamuffin sa:Det är för jävla långt.
NLC sa:Anmäld! Dags att bygga ihop något att cykla på då...
ohellstrom sa:NLC sa:Anmäld! Dags att bygga ihop något att cykla på då...
Tänker att stålram + högprofilare kunde vara skoj.
Jeppe_E sa:Raggamuffin sa:Det är för jävla långt.
Nej
1000k är för jävla långt
600k är för långt
400k är långt
300k är halvlångt
200k är kort
Frågor på detta?
Edit: Hvete...nu skrev jag i tråden....
NLC sa:Jeppe_E sa:Raggamuffin sa:Det är för jävla långt.
Nej
1000k är för jävla långt
600k är för långt
400k är långt
300k är halvlångt
200k är kort
Frågor på detta?
Körde 100 mil bil igår, det kändes långt.
Raggamuffin sa:Någon icke raketsnabb som ska åka?
Raggamuffin sa:Köra 100 mil gör man ju på ett stopp bara.
Egentligen tycker jag 20 mil är långt att cykla ;)
Är reserv på att göra ett troligt inhopp i en annan sportgren. Funderar på att anmäla mig ifall ifall.
Någon icke raketsnabb som ska åka?
Jeppe_E sa:Raggamuffin sa:Det är för jävla långt.
Nej
1000k är för jävla långt
600k är för långt
400k är långt
300k är halvlångt
200k är kort
Frågor på detta?
ohellstrom sa:Stopp och belägg, vän av ordning rycker ut. En brevet är slut när man stämplar sista gången. Jag känner inte till att någon 400km brevet i Sverige genomfördes på 13:30 förra året. Rullsnitt kan för all del vara intressant att studera, men löpsklockan går hela tiden.
Jeppe_E sa:ohellstrom sa:Stopp och belägg, vän av ordning rycker ut. En brevet är slut när man stämplar sista gången. Jag känner inte till att någon 400km brevet i Sverige genomfördes på 13:30 förra året. Rullsnitt kan för all del vara intressant att studera, men löpsklockan går hela tiden.
hahaha.. du bet på den ja.
Okej, vän av ordning korrigerar till 15:26, som ändå var 7:e snabbaste tid 2015. Var visst några dårar som gjorde det på 14:38:p
GoranS sa:Med tanke på att 1000 km väsentligen är detsamma som oändligheten för det flesta så är därmed 400 km en knapp halv oändlighet, vilket fortfarande är väldigt långt!
Jeppe_E sa:GoranS sa:Med tanke på att 1000 km väsentligen är detsamma som oändligheten för det flesta så är därmed 400 km en knapp halv oändlighet, vilket fortfarande är väldigt långt!
Fast 1000k görs ju lämpligast på 3 dygn, med sovande nätter (helst då organiserat och inte i luftskåp). 400k är ju "the shit" eftersom du inte kan sova eller ta ett längre avbrott. 600k kan man ju komma undan med ett längre avbrott för sömn.
GoranS sa:Det finns inte tillräckligt med parkeringsplatser för att alla ska få plats med sina SUV:ar så det är lugnt!
Jeppe_E sa:GoranS sa:Det finns inte tillräckligt med parkeringsplatser för att alla ska få plats med sina SUV:ar så det är lugnt!
Apapapap! Jag kör SUV när jag kör bil. Förvisso är den bränslesnålare än merparten av bilarna på vägarna, men.... :p
Fjärdebrunn sa:Ligger bra i kalendern men lite illa geografiskt för mig.
NLC sa:Därför jag föredrar den grå / gula brevetutstyrseln på de halländska rundorna ;-)
ohellstrom sa:Flera oberoende vädertjänster bekräftar att det är läge för kortbyxor och vita strumpor