Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée Täby 600KM
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Crocko sa:Bommar tyvärr denna pga av bröllop och fortsatt taskig benhinna, så får pricka in uppsalas efter sommaren för kroppen vill väl ha lite återhämtning efter 100 milaren antar jag så Barkaby kanske är lite tätt inpå, eller var säger rävarna?
Grattis!IngvarW sa:Mer och mer sugen på att få till hel serien i år och nu har jag ju skrivit i tråden...
Gick in och kollade gps-spåret genom Uppsala och tolkar det som att "kontrollen" är tänkt att vara Shellmacken på Dag H? Såvitt jag vet är den stängd sedan nån vecka tillbaka; ska rivas och byggas P-hus på platsen.IngvarW sa:Jodå. Vi är framme. Blev lite extra navigering för att hitta Donken i Uppsala
Jo vi märkte det. Sen verkade vi behöva.lite kött så vi trängde oss in på mcdonalds som hade varit stängt en timme redan :-) killen i lucka gillade kanske illaluktande randonörerooms sa:Gick in och kollade gps-spåret genom Uppsala och tolkar det som att "kontrollen" är tänkt att vara Shellmacken på Dag H? Såvitt jag vet är den stängd sedan nån vecka tillbaka; ska rivas och byggas P-hus på platsen.IngvarW sa:Jodå. Vi är framme. Blev lite extra navigering för att hitta Donken i Uppsala
Därav donk-letandet? Synd isf jag inte kollade spåret tidigare, men nu kanske de kvarvarande hinner få en "varning" iaf.