[Kalender] Randonnée Täby 600KM

Misstänker vi blir en 10-15 st. Jag och Mårten har bokat på Brukshotellet i Fagersta. Jag känner till några fler som har samma planer. Niklas lär köra non-stop.

Bommar tyvärr denna pga av bröllop och fortsatt taskig benhinna, så får pricka in uppsalas efter sommaren för kroppen vill väl ha lite återhämtning efter 100 milaren antar jag så Barkaby kanske är lite tätt inpå, eller var säger rävarna?

Nyfikenhet! Ni som bokat hotell, sover ni snabbt där för att få sista orken eller kör ni ordentlig sömn i skön säng med efterföljande hotellfrukost och kanske till och med en liten dusch innan det?

Crocko sa:
Bommar tyvärr denna pga av bröllop och fortsatt taskig benhinna, så får pricka in uppsalas efter sommaren för kroppen vill väl ha lite återhämtning efter 100 milaren antar jag så Barkaby kanske är lite tätt inpå, eller var säger rävarna?

Herre min gud xx mil, kan man cykla så långt?

Men om man inte är van kan ju en lite vila vara befogad.

Jag tror att internetcyklisterna kommer att ha häcken full kommande dryga dygn: RAAM, TABR, VR + åtminstone 2 stycken 60-milare att bevaka. Kan bli tufft!

Ser ut som mer med än mot och på det hela taget kanonväder. Det kommer mao att bli propagandacykling imorgon på underbara vägar!

Ser jag fram emot. Laddar på firmafest fram till småtimmarna, någon idé att gå och lägga sig? Skippa det och man får bra träning för kommande bravader kanske...

IMG_0073.JPG

IngvarW sa:
Jodå. Vi är framme. Blev lite extra navigering för att hitta Donken i Uppsala
Gick in och kollade gps-spåret genom Uppsala och tolkar det som att "kontrollen" är tänkt att vara Shellmacken på Dag H? Såvitt jag vet är den stängd sedan nån vecka tillbaka; ska rivas och byggas P-hus på platsen.
Därav donk-letandet? Synd isf jag inte kollade spåret tidigare, men nu kanske de kvarvarande hinner få en "varning" iaf.

Senast ändrad:
ooms sa:
IngvarW sa:
Jodå. Vi är framme. Blev lite extra navigering för att hitta Donken i Uppsala
Gick in och kollade gps-spåret genom Uppsala och tolkar det som att "kontrollen" är tänkt att vara Shellmacken på Dag H? Såvitt jag vet är den stängd sedan nån vecka tillbaka; ska rivas och byggas P-hus på platsen.
Därav donk-letandet? Synd isf jag inte kollade spåret tidigare, men nu kanske de kvarvarande hinner få en "varning" iaf.
Jo vi märkte det. Sen verkade vi behöva.lite kött så vi trängde oss in på mcdonalds som hade varit stängt en timme redan :-) killen i lucka gillade kanske illaluktande randonörer

Starkt kört ni i nattklungan.
Såg att ni prickade vår rulltid och snitt från Södertälje perfekt. Vad blev totalen med alla köttstopp?

Tillbaka
Topp