[Kalender] SBR 22: SDR Nacke

Detta är i skrivandets stund en ganska brutal förlustaffär för Evil/Ratbike-raceteam. Betalning innan är lite en förutsättning för att beställa tidstagningsutrustning.

Nu kommer jag dra på träningstävling i Hafjell som uppvärmning inför SBR 22. Men oroa er inte, på måndag är jag tillbaka och administrerar anmälningar igen. Det går fint att anmäla sig i min frånvaro.

Grymt! Jag är tillbaka på plats och administrerar. Vi beställer snart tidtagsningsutrustningen, så passa på att hugga platser nu om ni ska vara med och rejsa.

mattias_i_skogen sa:
Stream sa:

Ärade ärkerival
Efter delad tredjeplats på SBR20 och mitt sorgliga tapp av 10 sekunder på SS4 i ryssbergen igår (som totalt omintetgjorde min 2sek ledning) så tänkte jag ta tillfället i akt och tjuvstarta hetsen litegrann.

STREAM, I NACKERALLYT SKA DU FÅ DÄNG!

Jag blev förvånad att du tappade så mycket på SS4 efter att du kört spöklikt snabbt på SS3.

Ser fram emot en mustig kamp i nästa race.

Crossmax sa:
Swoop sa:
Jag är lite kränkt, ska det utläsas Stockholm Dike Rally?
Föreslår Stockholm DEATH/DÖDS Rally (utan att veta hur #döds alla sträckorna är, har bara testrullat 1an och 3an en gång...).

Helt rätt Sthlm DEATH Rally är det som gäller, dock vill jag nog påstå att SBR-21 hade mera #DÖDS är Nacke-sträckorna.
Iof så går det att hålla högre fart/kadens så då går det att DÖDS'a ändå :D

larsaw sa:
Crossmax sa:
Swoop sa:
Jag är lite kränkt, ska det utläsas Stockholm Dike Rally?
Föreslår Stockholm DEATH/DÖDS Rally (utan att veta hur #döds alla sträckorna är, har bara testrullat 1an och 3an en gång...).

Helt rätt Sthlm DEATH Rally är det som gäller, dock vill jag nog påstå att SBR-21 hade mera #DÖDS är Nacke-sträckorna.
Iof så går det att hålla högre fart/kadens så då går det att DÖDS'a ändå :D

Men man behöver fortfarande bakbroms, va?

Grymt!

Evil/Ratbikes främste ombudsman (målvakt), larsaw ska ha skickat in sportidentordern. Utbudet av rally är inte längre obegränsat. Ännu möter utbudet av rally efterfrågan, men snart kommer en startplats till SBR 22 kosta 4000 kr på svarta marknaden.

Lillbrorsan säger att jag ska anmäla mig illa kvickt! Är det fortfarande möjligt och tills när i så fall?

Ni säger att ni "börjar" klockan tio. När går start och när antas man vara klar?

Själv har jag än så länge ett åtagande klockan 13:30 i Nacka Ishall att lösa om inte annat!

Det är fortfarande möjligt att anmäla sig och det går så länge det finns platser kvar.

Vi börjar med öppen träning kl 10. Vi behöver cykla ett testvarv för att bestämma hur lång träningen ska vara. 2 timmar träning innan start kanske är rimligt?

jofahjalm sa:
Det är fortfarande möjligt att anmäla sig och det går så länge det finns platser kvar.

Vi börjar med öppen träning kl 10. Vi behöver cykla ett testvarv för att bestämma hur lång träningen ska vara. 2 timmar träning innan start kanske är rimligt?
Vad tror du sen, är det rimligt att hinna med alla fyra på en timme, eller måste man vänta tills alla har klarat av respektive segment för att köra nästa segment? Så klart hade jag velat vara med längre men kan nu troligtvis inte det...

jofahjalm sa:
Jo, vi planerar att ha en (tveksam) lösning för kranglans väg. Det är vara nacke 1 där det blir ett problem.
.

Jag har högt ställda förväntningar! men jag ser inte hur trafiken med denna lösning skulle vara ett problem?!?
are_1.jpg

Du Rietz sa:
jofahjalm sa:

Vad tror du sen, är det rimligt att hinna med alla fyra på en timme, eller måste man vänta tills alla har klarat av respektive segment för att köra nästa segment? Så klart hade jag velat vara med längre men kan nu troligtvis inte det...

Det kan nog gå att riva av alla sträckorna på en timma om man ligger i lite på transporterna. Du behöver inte vänta in några andra och det funkar med snabbt in och snabbt ut.

mattias_i_skogen sa:
jofahjalm sa:
Jo, vi planerar att ha en (tveksam) lösning för kranglans väg. Det är vara nacke 1 där det blir ett problem.
.

Jag har högt ställda förväntningar! men jag ser inte hur trafiken med denna lösning skulle vara ett problem?!?

Jag hade tänkt mig något i stil med en hederlig däcksbrand på kranglans väg, men detta är ju bättre...

Du Rietz sa:
Hej,

Nu ska jag ha betalt. Är jag med?

Niklas

Japp, du är anmäld och står i listan.

Ni som har betalt får gärna dubbelkolla så att ni är med i anmälningslistan i början av tråden. Det är denna vi kommer använda för att koda tidtagningsprylarna.

Japp, vid bommen.

Är på träningsläger med Arve i Järvsö. Han såg just ditt kom från idag på Nacke 3...

Arve är upprörd!

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    268.9 KB · Besök: 196
Tillbaka
Topp