Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gushem sa:Skriv upp gushem på listan :)
Stream sa:Jag är med!
mattias_i_skogen sa:Stream sa:Jag är med!
Ärade ärkerival
Efter delad tredjeplats på SBR20 och mitt sorgliga tapp av 10 sekunder på SS4 i ryssbergen igår (som totalt omintetgjorde min 2sek ledning) så tänkte jag ta tillfället i akt och tjuvstarta hetsen litegrann.
STREAM, I NACKERALLYT SKA DU FÅ DÄNG!
mattias_i_skogen sa:Stream sa:Jag är med!
Ärade ärkerival
Efter delad tredjeplats på SBR20 och mitt sorgliga tapp av 10 sekunder på SS4 i ryssbergen igår (som totalt omintetgjorde min 2sek ledning) så tänkte jag ta tillfället i akt och tjuvstarta hetsen litegrann.
STREAM, I NACKERALLYT SKA DU FÅ DÄNG!
Föreslår Stockholm DEATH/DÖDS Rally (utan att veta hur #döds alla sträckorna är, har bara testrullat 1an och 3an en gång...).Swoop sa:Jag är lite kränkt, ska det utläsas Stockholm Dike Rally?
Crossmax sa:Föreslår Stockholm DEATH/DÖDS Rally (utan att veta hur #döds alla sträckorna är, har bara testrullat 1an och 3an en gång...).Swoop sa:Jag är lite kränkt, ska det utläsas Stockholm Dike Rally?
larsaw sa:Crossmax sa:Föreslår Stockholm DEATH/DÖDS Rally (utan att veta hur #döds alla sträckorna är, har bara testrullat 1an och 3an en gång...).Swoop sa:Jag är lite kränkt, ska det utläsas Stockholm Dike Rally?
Helt rätt Sthlm DEATH Rally är det som gäller, dock vill jag nog påstå att SBR-21 hade mera #DÖDS är Nacke-sträckorna.
Iof så går det att hålla högre fart/kadens så då går det att DÖDS'a ändå :D
Känns viktigt när hojen väger in på lite dryga 17 kg ;)jofahjalm sa:Man sparar ju en hel del vikt utan bakbroms!
Dempa sa:Ju tyngre hojen är, desto viktigare är det väl att spara vikt?
Vad tror du sen, är det rimligt att hinna med alla fyra på en timme, eller måste man vänta tills alla har klarat av respektive segment för att köra nästa segment? Så klart hade jag velat vara med längre men kan nu troligtvis inte det...jofahjalm sa:Det är fortfarande möjligt att anmäla sig och det går så länge det finns platser kvar.
Vi börjar med öppen träning kl 10. Vi behöver cykla ett testvarv för att bestämma hur lång träningen ska vara. 2 timmar träning innan start kanske är rimligt?
jofahjalm sa:Jo, vi planerar att ha en (tveksam) lösning för kranglans väg. Det är vara nacke 1 där det blir ett problem.
.
Du Rietz sa:Vad tror du sen, är det rimligt att hinna med alla fyra på en timme, eller måste man vänta tills alla har klarat av respektive segment för att köra nästa segment? Så klart hade jag velat vara med längre men kan nu troligtvis inte det...jofahjalm sa:Det är fortfarande möjligt att anmäla sig och det går så länge det finns platser kvar.
Vi börjar med öppen träning kl 10. Vi behöver cykla ett testvarv för att bestämma hur lång träningen ska vara. 2 timmar träning innan start kanske är rimligt?
mattias_i_skogen sa:jofahjalm sa:Jo, vi planerar att ha en (tveksam) lösning för kranglans väg. Det är vara nacke 1 där det blir ett problem.
.
Jag har högt ställda förväntningar! men jag ser inte hur trafiken med denna lösning skulle vara ett problem?!?
mattias_i_skogen sa:jofahjalm sa:Jo, vi planerar att ha en (tveksam) lösning för kranglans väg. Det är vara nacke 1 där det blir ett problem.
.
Jag har högt ställda förväntningar! men jag ser inte hur trafiken med denna lösning skulle vara ett problem?!?
Mr_J sa:Jag vill köra
Du Rietz sa:Hej,
Nu ska jag ha betalt. Är jag med?
Niklas
Stream sa:Den här sektionen blir intressant om det blir regn.
Stream sa:Den här sektionen blir intressant om det blir regn.