[Kalender] SBR 26: Hell-Ass - premiumrullen har haft premiär!

torkelo sa:
Hetsen är total, igår försökte vi köra nacke 2, kom in på nacke 3, körde vilse och hamnade på Pi. Kan ingen springa ut i skogen och snitsla 2-4Pi med såna där ätbara underkläder som torde vara oerhört naturreservatsvänliga, ger möjlighet til färgkodning och kanske tom är bra för rådjuren? Så att det går att hitta. Allt i skogen är ju så lika, inte ens träden har en aning om vart dom står.
Eller om någon vänligt sinnad själ vill lägga upp sträckorna på Trailforks?

Hur blir det med roadgap över kranglans väg i år?

Vad blev slutresultatet av förra årets skandal kring stenkistans bandning på nacke 2? Hur kommer ni att banda i år? Vad säger SCF om saken?

Kan det inte va dags snart?

Den välsignade mullvaden har fått gå under jorden sedan det framgick att han hade försökt, genom mutor (sexuella tjänster), försökt få in road gapet i detaljplanen för området. Road gapet är just nu hotat...

Bandningen kring SS2 är inte helt klar, men troligtvis kommer vi tillåta "full enduro".

Nacke 4 kommer ha nibergs linje bortblandad, samt Swoops skamlösa enduroline. Jag hoppas swoop fortfarande känner den franska skammen!

Pepp!

Bilagor

• IMG_6984.JPG
    IMG_6984.JPG
    412.6 KB · Besök: 64
Jaha. Jag tror att jag kan komma loss. Vore kul att vara med. Swishar så fort allt är klart med chefen.

Edit: tyvärr. Prioriterar en helg i Gesunda och en i Falun högre... Så rally får bli nån annan gång.

Senast ändrad:
Raceday börjar närma sig. Hur går det med hetsen?

Jag tror att majoriteten av de som ska rejsa har kört sträckorna tidigare, men om det är någon som ska träna alla sträckorna innan rejs så vill jag tipsa om att skaffa monsterfys. Det är ju en hel vecka kvar, så det borde vara lugnt.

HETS! HETS! HETS!
Ditt KOM på pi blev kortlivat.
Sjölander fick bara hålla sitt i tio minuter nu på kvällskvisten...

"My ego is writing cheques my body won't be able to cash on sunday..."

Bilagor

• Screenshot_20170826-205007.png
    Screenshot_20170826-205007.png
    13.7 KB · Besök: 62
Tvåan och Pi kan ju vilken rookie som helst rulla igenom med skaplig fart. Hör av er när ni tar KOM på trean pöjkar.

Grymt! 48 anmälda i skrivandets stund.

Eftersom detta är ett premium event vill vi redan nu bygga upp peppen genom lättklädda bilder på Swoop. Inga konstigheter!

asspic.jpg

Nacke π ger och Nacke π tar.

Haha,bra hets är det! Nibergs har också varit ute idag och krossat KOMs såg jag.

Senast ändrad:
Pepp!

Sista anmälan kommer vara möjlig fram till torsdag (förutsatt att inte tidtagningsutrustningen tar slut innan). Efter detta rejsar man under ett förnedrande pseudonym till ockerpris i mån av plats.

Tjo pling i turbanen!

Vi var å hojpade lite i helgen därborta och Nacke 1-3 är ju rätt lätta att komma åt men 4 och Pi var ju lite knöligare. Att pusha upp är ju ett alternativ (vi gjorde det uppför Pi... inte helt enkelt) men inte jättesmidigt. Finns det nån smidigare väg runt?

Stalle

Om man tränar ensam är putta upp för nacke 2 ett alternativ. På rejs (även träning) är uppenbart viktigt att ingen försöker något sådant. Alla transporter blir via kranglans väg, östervägen, a-trail. Man korsar nacke 1 på grusvägen för att slippa köra en bit av gröna/a-trail till nacke 2, 3, pi och 4. Ordinarietransporten ligger på Strava som Liaison Nacke.

jofahjalm sa:
Den välsignade mullvaden har fått gå under jorden sedan det framgick att han hade försökt, genom mutor (sexuella tjänster), försökt få in road gapet i detaljplanen för området. Road gapet är just nu hotat...

Bandningen kring SS2 är inte helt klar, men troligtvis kommer vi tillåta "full enduro".

Nacke 4 kommer ha nibergs linje bortblandad, samt Swoops skamlösa enduroline. Jag hoppas swoop fortfarande känner den franska skammen!

Pepp!

Kan ni inte bara säga åt folk att hålla sig på stigen. Hur svårt kan det va?

Stalle

Detta är en polariserande fråga, men det lutar åt att det kommer vara tillåtet. Nibergs lyckades dock vinna utan att vara så fransk förra året.

SBR är varken syltryggs-DH eller fusk-XC. Vi bandar så att det räcker att man håller sig innanför banden.

Det är också en definitionsfråga. Det är ju ett synbart spår ner där. Tydligen tar även rådjuren franska linjer...

Tyvärr måste jag ställa min plats till förfogande då barnvakt saknas.
Hoppas pengarna räcker till ett road gap genom mullvadens försorg.
Kör hårt!

Hej, jag fick precis en öppning om att delta på SBR:en på söndag yeho !
Har anmälan gått ut eller finns tidtagarpuckar att tillgå ??

Men gaah, så ser jag det nu. Hade en grym kväll i hellas igår. Smaskade trail på ett för mig sällsynt hårt sätt och bra flyt. Blir sugen på det här, men hinner inte kolla banan. Vill varken skämma ut mig eller hamna på sjukhus, eller är det samma?

Det låter som du har flowet inne för en pallplats även om du kör blint. Det är bara att skicka anmälan. Om det skiter sig har den välsignade mullvaden första tjing på din organ.

Tillbaka
Topp