Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tomcaten sa:Är det här H.s hemmabanor?
Risk för han sopar banan med oss då...
tomcaten sa:Är det här H.s hemmabanor?
Risk för han sopar banan med oss då...
torkelo sa:Behöver rejsarrangören hjälp med att kratta och borsta bort löv från stigarna på lördag?
Roger_Edvinsson sa:På eftermiddagen skulle det vara guld med lite hjälp att kratta i berms mm uppe vid SS5-6.
FreddeP75 sa:Har aldrig varit med på ett SBR så jag vet inte riktigt hur lång tid dessa event tar. Men om jag räknar lite snabbt på detta event med 40 deltagare och 1 minut mellan starterna så borde tävlingen hålla på till 17-18? Är det ett rimligt antagande?
FreddeP75 sa:Roger, går det inte att släppa med 30s mellanrum? Då spar vi ju 2h av värdefull helgtid. (Ja, jag är stressad Stockholmare) :-)
larsaw sa:FreddeP75 sa:Roger, går det inte att släppa med 30s mellanrum? Då spar vi ju 2h av värdefull helgtid. (Ja, jag är stressad Stockholmare) :-)
+1 30 sek duger gott, bara den som klockar målgången är vaken o kollar nr-skylten (ifall sträckan är lång och det blir en omkörning)...
FreddeP75 sa:Sweeet! Då hinner man hem till söndagsmiddagen. :-) Nu är ju jag fortfarande reserv men jag antar att det blir lite avhopp.
Kung Stalle sa:Nu börjar man få lite SBR-feber trots att man inte skall vara med.
:-)
Stalle
Vilken tid får man komma och fixa? Behöver va på söder kl 19.Roger_Edvinsson sa:torkelo sa:Behöver rejsarrangören hjälp med att kratta och borsta bort löv från stigarna på lördag?
På lördag morgon kommer jag snickra träbroar på två ställen och rensa några mindre träd som ligger dåligt utmed spåren uppe i Runby.
På eftermiddagen skulle det vara guld med lite hjälp att kratta i berms mm uppe vid SS5-6.
Över lag är spåren i gott skick då jag cyklat en del där senaste veckan och håller undan.
Och lite lövhalka ingår på bla SS2. ?
Dempa sa:Har helt glömt detaljen med att swisha, men har kirrat nu, så hoppas att jag får en plats.
Roger_Edvinsson sa:Det närmar sig!!!!!